بخش آلتیمیت تیم فرانچایز فیفا همیشه نمادین‌ترین حالت بازی برای طرفداران بوده و این قضیه برای FC 25 هم صدق می‌کند. این بخش اجازه می‌دهد تا مخاطبان، بازیکنان محبوب خود را از گذشته و حال در یک ترکیب قرار دهند و به رقابت بپردازند. حال در این متن از ویجیاتو قصد داریم تا به طور کامل بخش آلتیمیت تیم اف سی ۲۵ را بررسی کنیم و هر آنچه نیاز دارید به شما آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

FC 25 Ultimate Team چیست؟

هدف بخش آلتیمیت تیم ساختن ترکیب رویایی شماست و پلیرها باید برای رسیدن به بازیکنان محبوب‌شان تلاش زیادی بکنند. گزینه‌های زیادی در این حالت وجود دارد و شما می‌توانید از بخش‌های متنوع آنلاین و آفلاین آن استفاده کنید و لذت ببرید. درست مثل فوتبال واقعی، یک بازار نقل و انتقالات جذاب در آلتیمیت تیم وجود دارد و با معرفی قابلیت کراس‌پلی، پلیرها قادر به خرید و فروش بازیکن بین پلتفرم‌های ایکس باکس و پلی‌استیشن هستند.

در بازار نقل و انتقالات، برای خرید و فروش بازیکنان به سکه‌های FC نیازمندید و برای خرید کارت‌های سطح بالاتر، باید یا بردهای زیادی کسب کنید یا پول واقعی در این مسیر خرج کنید. جدای از بازیکنان فعال، کارت‌های Icon هم قابل خریداری هستند که شامل فوق ستاره‌های افسانه‌ای تاریخ فوتبال نظیر رونالدو نازاریو، مارادونا، پله و… می‌شوند. جدای از ۱۰۰ کارت آیکان در FC 25، گروه دیگری از فوتبالیست‌های بازنشسته شده هم با عنوان FUT Heroes قابل خریداری می‌باشند.

چگونه کار خود را در آلتیمیت تیم اف سی ۲۵ شروع کنیم؟

پک کردن بسته در آلتیمت تیم FC 25

زمان ساختن تیم، شما چند پک استارتر برای شروع کار دریافت می‌کنید. بعد از کسب بازیکنان اولیه خود، شما باید تلاش یا هزینه کنید تا تیم رویایی خود را طی مسیر بسازید. با بازی کردن حالت‌های Squad Battles، Division Rivals، FUT Champions و FUT Moments جایزه‌های مختلف کسب خواهید کرد. این جوایز شامل ستاره، سکه و پک بازیکنانی‌ست که بعضی اوقات از افراد تیم‌تان قوی‌تر هستند.

ولی در نظر داشته باشید هرگز نباید سکه‌هایتان را با بی‌دقتی خرج بازیکنانی به ظاهر خوب کنید، چون اوایل مسیر مهم‌ترین دوره برای تضمین موفقیت شماست. در زمان شروع بازی بازار اصلا پایدار نیست و قیمت کارت‌ها به طور نامنظمی مدام بالا و پایین می‌شود. اما اگر شما اهل معاوضه کردن باشید می‌توانید سود قابل توجهی همان ابتدای کار از این طریق کسب کنید و نیازی به سرمایه‌گذاری بالایی نخواهید داشت.

مود های بازی FC 25 Ultimate Team

مود های آلتیمیت تیم FC 25

آلتیمیت تیم بخش‌های زیادی برای تجربه کردن دارد و دست مخاطب را برای تجربه‌های مختلف باز می‌گذارد. لیست زیر شامل مودهای آلتیمیت تیم فیفا ۲۵ است:

  • Friendly Matches: چندین حالت مختلف از بازی دوستانه که آنلاین و آفلاین قابل تجربه‌اند
  • Ultimate Team Moments: بازی‌های آفلاین در مقابل هوش مصنوعی با احتمال دریافت جایزه
  • Squad Battles: بازی‌های آفلاین در مقابل هوش مصنوعی با احتمال دریافت جایزه
  • Ultimate Team Draft: شامل بازی‌های آفلاین و آنلاین است. شما با پرداخت ۱۵ هزار سکه یا ۳۰۰ امتیاز FC وارد این رقابت می‌شوید. در کل اجازه دارید ۴ مسابقه انجام دهید و هر چه بیشتر ببرید جایزه بهتری هم نسیب‌تان خواهد شد.
  • Division Rivals: مسابقات آنلاین در یک دسته‌بندی. هر چه شما رتبه بهتری داشته باشید جوایز بیشتری دریافت می‌کنید. همچنین به صورت هفتگی و فصلی جوایز تقدیم بازیکنان می‌شوند.
  • Weekend League: رقابتی‌ترین حالت در بازی اف سی. در کل شما ۲۰ بازی انجام می‌دهید و با بردهای بیشتر رتبه بالاتری به دست می‌آورید. همچنین این حالت بهترین جوایز را تقدیم شما می‌کند که با نام Weekend League Rewards شناخته می‌شوند.

بخش Squad Building Challenges

اسکواد بتل اف سی 25

این حالت بازی از زمان فیفا ۱۷ تا الان داخل همه عناوین سری وجود داشته. در این مود، پلیرها قادر هستند تا یک تیم کامل را با جوایز یا یک بازیکن عوض کنند. نکته قابل توجه بخش اسکواد بیلدینگ غیرقابل فروش بودن بازیکنانی‌ست که در آن به دست می‌آورید، یعنی کارت‌های شما اصلا ارزش مالی ندارند. پیشنهاد ما این است که قبل از هر چیزی، بررسی کنید آیا معاوضه یک تیم کامل از بازیکنان باارزش با فقط یک نفر کاری منطقی‌ست یا خیر. در نظر داشته باشید که برخی از این بازیکنان را فقط برای مدت زمان محدودی استفاده خواهید کرد.

ماموریت‌، رکورد و ایونت‌ها در آلتیمیت تیم اف سی 25

ایونت های آلتیمیت تیم FC 25

داخل آلتیمیت تیم با انجام یک سری ماموریت و به دست آوردن رکورد بازی به شما پاداش می‌دهد. هر فصل شما حداکثر می‌توانید تا لول ۳۰ پیش بروید و بعد از رسیدن به این سطح، قادر هستید یکی از سه بازیکن پیش روی‌تان را انتخاب و وارد تیم خود کنید. همچنین برای رسیدن به پاداش‌های فصلی لول ۳۰، باید خواسته‌های بخش Milestones و Objectives را انجام دهید.

طی هر سال، EA ایونت‌های متعدد و جذابی را پلیرها برگزار می‌کند. برای مثال هر هفته یک TOTW یا Team of the Week جدید وجود دارد یا طی کریسمس FUTMAS و در ژانویه TOTY یا Team of the Year برقرار است. به طور کلی EA هر جمعه یک ایونت یا Promotion جدید برای بازیکنان عرضه می‌کند.

وب اپلیکیشن و اپ همراه FC 25

اپلیکیشن FC 25

برای کنترل تیم خود در فیفا ۲۵ لازم نیست حتما به کنسول یا پی‌سی خود دسترسی داشته باشید، چون وب اپ (نسخه مخصوص مرورگر) و اپ همراه (ورژن اندروید و IOS) کارتان را راه می‌اندازند. خلاصه بگوییم، این اپلیکیشن‌ها هر کاری که در بازی می‌شود کرد را انجام می‌دهند به جز برگزاری مسابقه. هر سال این برنامه‌های کاربردی کمی قبل‌تر از انتشار بازی قابل دسترسی هستند.

هر آنچه باید از مود Rush در بخش آلتیمیت بدانید

تغییرات جدید آلتیمیت تیم فیفا 25

بخش راش به تازگی و در اف سی ۲۵ اضافه شده و به شما اجازه می‌دهد تا یک بازی ۵v۵ را در زمین فوتبال کوچک‌تری برگزار کنید. جوایز دریافتی در این بخش می‌توانند برای ارتقای اسکواد یازده نفره و اصلی شما هم به کار بروند. در آلتیمیت تیم، راش یک مکمل بی‌نقص برای فضای رقابتی Rivals and Champs به حساب می‌آید. شما می‌توانید برای ساخت تیم رویایی‌تان ۳ نفر از دوستان‌‌تان را همراه خود کنید و اجازه دارید هر کدام ۱ آیتم به ترکیب بیاورید. همچنین شما قادر هستید تا طی ایونت‌های مختلف با آن‌ها رقابت کنید، همکاری داشته باشید و پاداش‌های مختلفی برای تکمیل چالش‌ها دریافت نمایید.

مخاطب باید در این بخش با تکمیل نیازمندی‌های ساخت اسکواد و اتمام مسابقات Rush Point به دست بیاورد. راش پوینت‌ها نقشی حیاتی در پیشرفت‌تان داخل ماموریت‌های هفتگی که جوایز مختلفی دارند، ایفا می‌کنند. طی ساخت اسکواد، یک سری موارد اختیاری هم وجود دارند که با همراهی دوستان‌ خود می‌توانید آن‌ها را انجام دهید. انجام این چالش‌ها برایتان راش پوینت، چند برابر کننده امتیاز و پاداش برای هر گل و پیروزی به ارمغان می‌آورد.

بازی FC 25 در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی عرضه خواهد شد.

سری مطالب راهنمای FC 25:

source

توسط funkhabari.ir