اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم شماره ۱۰ (سینمایی) با عکس و داستان فیلم شماره 10 را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم سینمایی شماره ۱۰ یکی از فیلم‌های پربیننده با داستان دفاع مقدس و اسرای ایرانی بوده که توسط حمید زرگرنژاد در سال ۱۴۰۱ تولید شده است این فیلم موفق شد در جشنواره فیلم فجر در ۱۱ بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین شود آقای حمید زرگرنژاد کارگردان این فیلم در کارنامه‌اش فیلم‌هایی همچون برای مرجان و ماهورا و پایان خدمت را در کارنامه دارد که همگی در مورد دفاع مقدس هستند.

اسامی بازیگران فیلم شماره ۱۰ (سینمایی) +بیوگرافی و عکس و داستان

اسامی بازیگران فیلم شماره 10

  • مجید صالحی
  • حسام منظور
  • سیامک صفری
  • مهدی زمین‌پرداز
  • بهرنگ علوی
  • صحرا اسدالهی
  • احمد کاوری
  • سینا نجات نعمت

خلاصه داستان

خلاصه داستان فیلم شماره ۱۰ در مورد دو رزمنده ایرانی بوده که در اردوگاه عراقی اسیر شده‌اند و بر اساس واقعیت می‌باشد محمدرضا عبدی و زاگرس میلانی ۲ رزمنده ایرانی بوده که در اردوگاه عراق به سر می‌بردند و موفق شدند در فروردین ۱۳۶۲ از اردوگاه موصل عراق فرار کنند این فرار یکی از فرارهای تاریخی در اردوگاه جنگی بوده که صدام نیز به این دلیل فرماندهان اردوگاه را به شدت تنبیه کرد.

بیوگرافی مجید صالحی بازیگران فیلم شماره ۱۰

بیوگرافی مجید صالحی بازیگران فیلم شماره ۱۰

مجید صالحی سال‌هاست که دلبند بسیاری از طنز دوستان ایرانی است. اوِ یکی از کمدین‌های بود که در کنار عطاران، یوسف تیموری، سعید آقاخانی و … با طنزهای آیتمی دهه هفتاد به شهرت و محبوبیت رسید. مجید صالحی تا دلتان بخواهد کمدی نوستالژیک در کارنامه‌اش دارد. از «سیب خنده»، «مجید دلبندم»، «زیر آسمان شهر»، «کوچه اقاقیا» گرفته تا مجموعه‌های طنز دهه 80 و تعدادی زیادی فیلم سینمایی که همه با استقبال خوبی هم مواجه شده‌اند. از سال 1394 بود که ما چهره‌ای نو از مجید صالحی دیدیم و او توانایی‌اش را در کارهای جدی نیز به رخ کشید. البته صالحی در گذشته هم تجربه ایفای نقش‌های کاملاً جدی بخصوص در تئاتر را داشته است.

بیوگرافی حسام منظور بازیگران فیلم شماره ۱۰

بیوگرافی حسام منظور بازیگران فیلم شماره ۱۰

در بیوگرافی حسام منظور آمده است که او از بازیگران مرد سینماست که ۱۸ آذر ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. مادرش اهل ارومیه است، به همین سبب کودکی و نوجوانی خود را در آذربایجان سپری کرده‌است،شاید به همین خاطر است او شباهت زیادی به بازیگران ترکیه ای دارد، مدتی هم در سال 67 در محله مقصودیه تبریز زندگی می کردند.

بیوگرافی سیامک صفری بازیگران فیلم شماره ۱۰ (سینمایی) +بیوگرافی و عکس و داستان

بیوگرافی سیامک صفری

سیامک صفری بازیگر تئاتر و تلویزیون ایرانی است. او افزون بر دو دهه فعالیت در سطح اول بازیگری تئاتر، به تدریس , بازیگری تئاتر در کلاس‌های آموزشی نیز می‌پردازد. صفری دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است.

source

توسط funkhabari.ir