دو کمپانی XLGames و Kakaogame به طور رسمی از بازی ArcheAge Chronicles رونمایی کردند. این بازی قبلا با نام ArcheAge 2 شناخته می‌شد اما دیشب و در جرایان رویداد State of Play، سازندگان از نام و تاریخ انتشار آن رونمایی کردند. در انتهای تریلر این بازی، تایید شد که شاهد انتشار آن در سال 2025 خواهیم بود. همچنین پلتفرم‌های مقصد هم، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC هستند.

طبق گفته‌های سازندگان، ArcheAge Chronicles یک بازی اکشن و نقش‌آفرینی آنلاین است. این بازی دارای نبردهای همزمان و ریل تایم خواهد بود که آن را هیجان انگیزتر خواهد کرد. این نبردها، در مقایس‌های بزرگ رخ خواهند داد و می‌شود به صورت Co-Op هم آن‌ها را دنبال کرد. بازیکنان می‌توانند کارهای مختلفی در این بازی انجام دهند؛ از ماجراجویی‌های انفرادی گرفته، تا اتحاد با دیگر بازیکنان برای شکست دادن یک باس فایت حماسی.

اما همه چیز در این بازی به مبارزه ختم نمی‌شود. در کنار آن، ArcheAge Chronicles تمرکز زیادی روی به دست آوردن Life Skillها، توسط بازیکن دارد. بازیکنان می‌توانند این آیتم‌ها را در طول بازیشان به دست آورند. اصلی‌ترین کاربرد Life Skillها، مربوط به مسکن بازیکن و زندگی مجازی او در این بازی است.

بازی ArcheAge Chronicles

انتشار بازی ArcheAge Chronicles در سال 2025

همان طور که اشاره شد، بازی فقط به مبارزات خلاصه نمی‌شود و به دست آوردن Life Skill بسیار مهم است. با داشتن این آیتم‌ها، شما می‌توانید خانه خود را در بازی داشته باشید و آن را شخصی سازی کنید. شما می‌توانید خانه شخصیتان را با غنائمی که در طول بازی به دست آورده‌اید، تزئین نمایید. این امکان در بازی وجود دارد که حتی با کمک دوستانتان، یک محله مسکونی کامل را شکل دهید. این Life Skillها، شامل مواردی مثل کشاورزی، صنایع دستی و تجارت می‌شوند.

ArcheAge Chronicles یک دنباله برای یکی از بازی‌های کلاسیک ژانر نقش آفرینی، یعنی ArcheAge است. این بازی، برای اولین بار در سال 2013 منتشر شد و فقط برای پلتفرم PC در دسترس بود. حالا بعد از گذشت 11 سال، شاهد معرفی قسمت جدید ان خواهیم بود. Chronicles در همان دنیای بازی اول جریان خواهد داشت اما به مراتب بزرگ‌تر خواهد بود. توسعه دهندگان ادعا کرده‌اند که این بازی، قلمروهای جدیدی را به گیمرها نشان خواهد داد؛ قلمروهایی که در نسخه اول وجود نداشتند.

منبع: Gamingbolt

source

توسط funkhabari.ir