سوال تصویری با شناخت پلیس در کلاس : وب سایت چشمک امروز با شماست با یک تصویر معمایی دیگر. این سوال می تواند دقت و هوش شما را به خوبی به چالش بکشد. در سوال تصویری با شناخت پلیس در کلاس باید بتوانید، افسر پلیس را شناسایی کنید. بخش تفریح و سرگرمی چشمک را دنبال کرده و سوال تصویری با شناخت پلیس در کلاس را رمزگشایی کنید.

معماها و پازل منطقی یک جایگزین سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند حداکثر استفاده را از آن ببرند. این شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، چالش ها یا پازل های منطقی شناخته می شوند.

محققان معتقدند که معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند و برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید. با مجله خبری چشمک و سوال تصویری با شناخت پلیس در کلاس همراه شوید.

 

سوال تصویری با شناخت پلیس در کلاس

سوالات، آزمون ها و معماهای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

افسر پلیسی را که در کلاس درس حضور دارد را شناسایی کنید. مطمئن هستیم که شما با کمی دقت و تمرکز و همچنین دنبال کردن اطلاعات به مانند یک کارآگاه، خواهید فهمید که افسر پلیس کیست؟ به نظر شما چه کسی پلیس است؟ اگر آماده هستید تصویر سوال تصویری با شناخت پلیس در کلاس را مرور می کنیم.

برای شناسایی پلیس فقط 8 ثانیه وقت دارید. حل این آزمون نیازمند توجه، دقت و مهارت های شناختی است. اگر آماده هستید تصویر سوال تصویری با شناخت پلیس در کلاس را با هم مرور می کنیم.

سوال تصویری با شناخت پلیس در کلاس

 

.

.

.

.

.

.

پاسخ سوال تصویری با شناخت پلیس در کلاس

امیدواریم توانسته باشید که پلیس را شناسایی کرده باشید. با کمی دقت و ردگیری شواهد این کار بسار آسان است. اگر می خواهید شانس خود را دوباره امتحان کنید به بالا برگشته و دوباره به تصویر نگاه کنید.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون تصویری با شناخت پلیس در کلاس: شواهد را ببننید. سه نفر در این تصویر حضور دارند. در نگاه اول همگی معلم هستند. اما اگر دقت کنید زن سمت راست سوال تصویری با شناخت پلیس در کلاس، کمربند با سگگ ستاره ای پلیس ایالتی آمریکا را به کمر بسته است. این زن پلیس است و احتمالا برای آموزش هایی به مدرسه و کلاس درس آمده است.

سوال با شناخت پلیس در کلاس

source

توسط funkhabari.ir