شب گذشته با انتشار نمایشی جدید، از تاریخ انتشار بازی Metro Awakening رونمایی شد. جدیدترین نسخه از مجموعه مترو، این بار فقط برای هدست‌های واقعیت مجازی منتشر خواهد شد. این بازی در تاریخ 7 نوامبر (17 آبان) برای پلتفرم‌های PlayStation VR2، Steam VR، Quest 2 و Quest 3 منتشر خواهد شد.

پیش‌سفارش این بازی هم اکنون در تمام پلتفرم‌های اعلام شده، آغاز شده است. هم اکنون دو نسخه از بازی برای پیش‌سفارش وجود دارد که با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند. دو نسخه به نام‌های Standard و Deluxe که جلوتر به مزایا و قیمت هرکدام می‌پردازیم. تایید شده که کسانی که روی پلتفرم‌های PlayStation VR2 و Steam VR نسخه Deluxe را پیش‌خرید کنند، می‌توانند دو روز زودتر و در 5 نوامبر (15 آبان) به بازی دسترسی داشته باشند.

بازی Metro Awakening از طریق فناوری واقعیت مجازی، بازیکنان را به دنیای آخرالزمانی سری مترو می‌برد. طبق اطلاعاتی که در صفحه این بازی وجود دارد، داستان این بازی درباره سرگذشت یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای این فرنچایز است. به طور دقیق‌تر، Awakening در واقع پیش‌درآمدی بر بازی Metro 2033 است و داستان کاراکتر Serdar را روایت می‌کند.

تاریخ انتشار بازی Metro Awakening

انتشار بازی Metro Awakening برای هدست‌های واقعیت مجازی

در توضیحات بازی می‌خوانیم: «Serdar، دکتری است که در این دنیای فاجعه زده و رو به نابودی، باید به دنبال همسر گمشده خود بگردد. زمانی که سلامت عقلی این شخصیت به حد خود می‌رسد، او به لبه مرگ و زندگی وارد می‌شود. در نهایت، او به عنوان Khan بیدار می‌شود. شخصیتی افسانه‌ای که دانش و درک او از نیروهای ماورالطبیعی داخل تونل‌ها، او را به عنوان راهنمای آن‌ها قرار می‌دهد.»

از مزایای پیش‌سفارش نسخه استاندارد بازی Metro Awakening، می‌شود به این موارد اشاره کرد: «اسکین‌های مخصوص خریداران و یک Medic pack کامل درون بازی.» گفتنیست که این نسخه، 39.99 دلار قیمت دارد. نسخه Deluxe هم با قیمت 49.99 دلار، مزایای خاص خود را دارد. گیمرها با خرید این نسخه شامل حال ده درصد تخفیف خواهند شد. همچنین 48 ساعت زودتر به بازی دسترس دارند. تمام اسکین‌های نسخه استاندارد، به علاوه اسکین‌ها و آیتم‌های درون بازی مخصوص نسخه Deluxe هم در آن وجود دارد. با پیش‌خرید این نسخه، به یک گالری دیجیتالی از کانسپت آرت‌های این بازی هم دسترسی پیدا خواهید کرد.

منبع: Gematsu

source

توسط funkhabari.ir