در جریان State of Play، تریلر جدیدی از بازی Hell Is Us منتشر شد که بخش‌هایی از گیم‌پلی را به نمایش می‌گذاشت.

در آوریل ۲۰۲۲، جاناتان ژاک-بللت، کارگردان هنری Deus Ex: Human Revolution از پروژه جدید خود، نزول سوم شخص به وحشت به نام Hell is Us، در حال توسعه در Mordheim: City of the Damned Studio Rogue Factor رونمایی کرد.

قرار بود زمانی در سال ۲۰۲۳ منتشر شود و بدیهی است که این اتفاق نیفتاد – در واقع، از آن زمان تاکنون هیچ اتفاق خاصی در عرصه عمومی رخ نداده بود. اما اکنون بازگشته است، با هدف انتشار ۲۰۲۵ و اولین تریلر گیم پلی که در شوکیس State of Play بامداد امروز نمایش داده شد.

Hell Is Us

Hell is Us شبیه Dark Souls است که از طریق Chernobylite فیلتر شده است، ترکیبی عجیب از ARPG سوم شخص و ترسناک پساجنگ در آینده که از دو مشکل متمایز رنج می‌برد: جنگ داخلی که کشوری ناشناس را از هم جدا کرده است و همچنین یک فاجعه مرموز که باعث ایجاد موجودات ماوراء طبیعی شده که با سلاح‌های مدرن نمی‌توان به آن‌ها آسیب رساند.

بنابراین به همین خاطر شما یک drone روی شانه خود دارید، یک شمشیر در دست دارید و طبق صفحه استیم «بدون نقشه، قطب نما، بدون نشانگر جستجو» پیش خواهید رفت. «پیروی از غرایز بخشی از ماجراجویی است. از یک تجربه منحصربه‌فرد لذت ببرید که با استفاده از نویسندگی نوآورانه و طراحی مراحل به شما اجازه می‌دهد تصمیمات خود را بگیرید و در حین کاوش از غرایز خود پیروی کنید».

بازی Hell Is Us سال آینده برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۵ و سری ایکس باکس منتشر خواهد شد.

source

توسط funkhabari.ir