هنری کویل، بازیگر معروف بریتانیایی در پستی در شبکه اجتماعی اینستاگرام به تمجید از بازی Space Marine 2 پرداخت. بر کسی پوشیده نیست که هنری کویل (Henry Cavill) یک گیمر به تمام معنا و از طرفداران دنیای وارهمر است. تقریبا در هر برنامه‌ای که هنری کویل حضور داشته، حرف از بازی‌های مختلف در میان بوده است.

این بازیگر دوست داشتنی که نقش شخصیت‌های سوپرمن و گرالت در ویچر را بازی کرده، بسیار به دنیای گیم و بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند بوده و همیشه علاقه خود را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته است. شاید به یاد داشته باشید که کویل در یکی از مصاحبه‌های خود گفت آنقدر درگیر بازی World of Warcraft بوده که پاسخ کارگردان فیلم سوپرمن را نداده بود. در جدیدترین اخباری که از رسانه The Gamer منتشر شده، این بازیگر علاقه خود را به بازی Space Marine 2 اعلام کرده است.

البته، این مسئله منطقی بود چون Warhammer 40,000: Space Marine 2 منتشر شد و کویل هم یک خوره این دنیای فانتزی است. این بازیگر در پست خود اعلام کرد که دنباله انتظار Saber Interactive برای سری ده ساله‌ی Space Marine و به خصوص کمپین داستانی آن را بسیار جذاب توصیف کرده است. همچنین کویل در ادامه گفت تجربه PvP این بازی بسیار هیجان انگیز است.

هنری کویل بازی Space Marine 2

ادامه‌ای جذاب برای بازی Space Marine

بازی Space Marine 2 دنباله‌ای برای عنوان محبوب Warhammer 40,000: Space Marine است که توسط استودیو Focus Entertainment و Saber Interactive توسعه یافته است. این بازی در دنیای تاریک و پر از جنگ Warhammer 40,000 جریان دارد و بازیکنان را به دنیایی پر از دشمن می‌برد. در این بازی، شما به عنوان یک سرباز فضایی (Space Marine)، یکی از جنگجویان قدرتمند امپراتوری بشریت، قرار می‌گیرید. داستان بازی حول محور نبرد با نژادهای مختلفی مانند اورک‌ها و نیه‌کان‌ها می‌چرخد. گیم‌پلی ترکیبی از مبارزات نزدیک و دور برد بوده که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از سلاح‌های متنوع و توانایی‌های خاص خود استفاده کنند.

یکی از ویژگی‌های برجسته Space Marine 2، گرافیک خیره‌کننده و طراحی هنری آن است. محیط‌های بازی به طور دقیق طراحی شده‌ که درگیری در دنیای Warhammer 40,000 را برای بازیکنان بسیار آسان می‌کند. همچنین، سیستم مبارزات بازی به گونه‌ای طراحی شده است که بازیکنان می‌توانند با استفاده از تاکتیک‌های مختلف، دشمنان را شکست دهند. بازی همچنین شامل حالت‌های چند نفره است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با دوستان خود به نبرد بپردازند و چالش‌های جدیدی را تجربه کنند. بازی Space Marine 2 یک تجربه هیجان‌انگیز و زیبا را در دنیای غنی Warhammer 40,000 ارائه می‌دهد که طرفداران این فرنچایز را مجذوب خود خواهد کرد. البته؛ این مسئله را می‌توان از هیجان یک گیمر قدیمی مانند هنری کویل فهمید.

منبع: The Gamer

source

توسط funkhabari.ir