خلاصه داستان فیلم در آغوش درخت با موضوع و حواشی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

خلاصه داستان فیلم در آغوش درخت

داستان فیلم در مورد در مورد زوجی به نام های کیمیا و فرید بوده که ابتدا زندگی عاشقانه ای را با هم شروع میکنند اما کم کم بعد از گذشت 12 سال به علت مشکلات مختلف رابطه شان با هم سرد میشود تا جایی که تصمیم به طلاق میگیرند انها دارای فرزند بوده و جدایی با وجود فرزندان شرایط بسیار سختی برای انها رقم میزند وضعیت بحرانی فرزندان و شرایط روحی انها به دلیل مشکلات زناشویی پدر و مادرشان موضوع داستان را شکل میدهد.

این فیل نماینده ایران در اسکار بوده که با حواشی همراه شده است.

همچنین ببینید:

اسامی بازیگران فیلم در آغوش درخت +بیوگرافی و عکس و نقش

بابک خواجه پاشا در واکنش به پذیرش «در آغوش درخت» به عنوان نماینده ایران در اسکار 2025 با اشاره به اینکه حضور فیلمش به عنوان نماینده ایران در عرصه جهانی باعث افتخار اوست، به خبرنگار ما می گوید: طبیعتا اگر کسی باشد. نماینده کشوری بدون آن افتخار بزرگی برای او محسوب می شود و امیدوارم «در آغوش درخت» برای سینمای ایران اعتبار بیاورد و دیده شود و بتواند تعریفی واقعی از خانواده های ایرانی ارائه دهد. آب و هوای ایران، زیبایی های این سرزمین و مهر ایرانی به جهانیان. فیلمی که سعی دارد عشق را در خانواده به دور از تاریکی و تباهی نشان دهد.

اسامی بازیگران فیلم در آغوش درخت +بیوگرافی و عکس و نقش

پس از انتخاب فیلم «در آغوش درخت» برای معرفی به آکادمی اسکار محمدرضا مصباح در گفت‌وگویی با ایسنا درباره شرایط این فیلم برای رقابت با فیلم‌های دیگر بیان کرد: در چند روز آینده با سهامداران فیلم جلسه خواهیم داشت و ممکن است در صورت لزوم تغییراتی در فیلم صورت پذیرد که به استانداردهای اسکار نزدیک‌تر شود.

او درباره اینکه این تغییرات در چه بخش‌هایی اعمال می‌شود، گفت: هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌ایم ولی ممکن است در صورت لزوم هم در بخش فنی و هم در تدوین تغییراتی داشته باشیم. در این زمینه باید بررسی‌هایی صورت گیرد.

source

توسط funkhabari.ir