به تازگی عنوان فیلم خون‌آشامی مایکل بی جردن به همراه تاریخ اکران آن روی پرده سینماها مشخص شده است.

مایکل بی جردن و رایان کوگلر همکاری بسیار مورد انتظار و مهیجی با یکدیگر داشتند که یک فیلم خون‌آشامی است و مدت‌ها است که اطلاعات پیرامون آن مخفی نگه داشته شده است. حالا تیزری برای این اثر سینمایی منتشر شده که عنوان این فیلم و همچنین تاریخ اکران آن را آشکار می‌کند.

تیزر تازه منتشر شده برای این اثر سینمایی که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده یا دانلود کنید، آشکار می‌کند که عنوان این اثر سینمایی Sinners است و این تیزر چیز زیادی را از خود فیلم نشان می‌دهد و فقط با استفاده از لکه و رشته‌های خونین، عنوان فیلم را به نمایش در می‌آورد.

این تیزر کوتاه منتشر شده همچنین نوید می‌دهد که اولین تریلر رسمی برای این فیلم به زودی منتشر خواهد شد و بینندگان و طرفداران سرانجام شاهد نیم نگاهی از داخل این فیلم خواهند بود، فیلمی که مسئولیت کارگردانی آن را رایان کوگلر در دست داشته و در آن، مایکل بی جردن هنرنمایی می‌کند.

تا به امروز، مایکل بی جردن در تمام فیلم‌هایی که رایان کوگلر کارگردانی کرده، حضور داشته است. این آثار نیز شامل فیلم Fruitvale Station،‌ فیلم Creed، فیلم Black Panther و همچنین حضوری کوتاه در فیلم Black Panther: Wakanda Forever است.

بازیگران برجسته دیگری نیز در فیلم Sinners حضور دارند که شامل هیلی استاینفلد، جک اوکانل، وونمی موساکو، لی جون لی و دلروی لیندو است. در حال حاضر هنوز مشخص نیست که آن‌ها چه نقشی را بازی می‌کنند اما گفته شده که مایکل بی جردن نقش یک دوقلو را بازی خواهد کرد.

فیلم Sinners در تاریخ ۷ مارس سال ۲۰۲۵ میلادی (جمعه ۱۶ اسفند ۱۴۰۳) به روی پرده سینماها می‌آید.

منبع: comicbook

source

توسط funkhabari.ir