تایید شده است که مدت زمان بازی Metaphor ReFantazio به اندازه بازی Persona 5 خواهد بود. این ادعا، از سمت کارگردان بازی مطرح شده است. طبق گفته او و با توجه به محتوای زیاد پرسونا 5، این بازی بالای 100 ساعت طول خواهد کشید. بازیکنان می‌توانند به تمام این محتوا در همان دفعه اول که بازی را انجام می‌دهند، دسترسی داشته باشند.

بازی Persona 5 یکی از برترین و تاثیرگذارترین عناوین نقش آفرینی دهه گذشته به شمار می‌رود.  با این حال، برخی از المان‌های موجود در آن کمی غیر عادی است. مثلا مفاهیم داستانی مثل عشق ورزیدن یک دانش آموز به یک بزرگسال یا مواردی از این دست، واقعا عجیب است. اما از همه غیر عادی‌تر، طولانی بودن بیش از حد این بازی است. پرسونا 5 به حدی طولانی است که تمام کردن آن می‌تواند به معنای واقعی کلمه شما را پیر کند!

این نقش آفرینی ژاپنی به علت تعهدی که به روایت کامل داستانش دارد، بسیار طولانی شده است. برای تمام کردن تنها داستان اصلی، شما به 97 ساعت زمان احتیاج دارید. اگر بخواهید محتواهای اضافه پرسونا 5 را هم تجربه کنید، به 110 ساعت زمان احتیاج خواهید داشت. از همه عجیب‌تر، مدت زمان صد در صد کردن این بازی است. برای کامل کردن این عنوان، شما به عدد باورنکردنی 170 ساعت زمان احتیاج خواهید داشت. حالا به نظر می‌رسد که تاریخ در حال تکرار شدن است؛ اینبار با Metaphor ReFantazio.

Metaphor ReFantazio بازی پرسونا 5

مدت زمان طولانی بازی Metaphor ReFantazio

همانطور که توسط کاربر IcePopsicleDragon در ساب ردیت GamingLeaksAndRumours اعلام شده، یک وبسایت اسپانیایی اخیرا با کارگردان این بازی مصاحبه کرده است. وبسایت Vandal از این کارگردان درباره مدت زمان بازی Metaphor ReFantazio پرسید و اینکه آیا به اندازه پرسونا 5 خواهد بود یا نه. با توجه به شباهت‌های بسیار زیاد نمایش‌های این بازی با پرسونا، این سوال بسیاری از طرفداران است.

در پاسخ، کاتسورا هاشینو تایید کرد که Metaphor تقریبا هم‌اندازه Persona 5 خواهد بود. این یعنی ماجراجویی در این عنوان، بیشتر از 100 ساعت به طول خواهد انجامید. طبق گفته این کارگردان، اگر بخواهید تمام کارهای موجود در دنیای بازی را انجام دهید، نزدیک به 200 ساعت زمان می‌خواهید. این در حالیست که هاشینو می‌گوید تیم توسعه دهنده در ابتدا تصمیم نداشت که بازی تا این حد طولانی شود. اما در نهایت محتواهایی را به آن اضافه کردند تا مدت زمان بازی افزایش یابد.

بازی Metaphor ReFantazio در تاریخ 11 اکتبر سال جاری (20 مهر) منتشر خواهد شد. این اثر برای پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. وظیفه توسعه آن هم با استودیو Zero است.

منبع: The Gamer

source

توسط funkhabari.ir