ساعت‌های هوشمند از لوازم جانبی تلفن همراه محسوب می‌شوند که به خاطر توانایی های جذاب خود برای پاسخ به پیام‌ها، تماس و نظارت بر سلامتی محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند. با استفاده از این ساعت‌ها در هر لحظه‌ای که امکان چک کردن گوشی تلفن را ندارید، امکان مشاهده اعلان‌های تلفن همراه وجود خواهد شد. علاوه‌بر این، ساعت‌های هوشمند امکاناتی نظیر پشتیبانی از برنامه‌های ورزشی، سنجش ضربان قلب و شمارش گام را برای علاقه‌مندان به زندگی سالم فراهم می‌کنند. در این مقاله به بررسی ۱۰ مدل از بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۴ می‌پردازیم. چند دقیقه به مطالعه این مطلب و آشنایی با این مدل ساعت‌‌ها اختصاص دهید.

بهترین ساعت های هوشمند

۱. ساعت هوشمند تایمکس مدل Timex-TW5M34300EO؛ ساعتی کم‌وزن و سبک

مدل‌های مختلف ساعت هوشمند تایمکس با قابلیت اتصال به گوشی‌های اندرویدی در ورژن‌های مختلف، از ساعت‌های هوشمند کاربردی شناخته می‌شود. مدل Timex-TW5M34300EO این مجموعه برای خانم‌ها و آقایان قابل استفاده است؛ بند سیلیکونی این ساعت منجر به وزن کمتر و استفاده اراحت ز این ساعت در طولانی‌مدت می‌شود.

ساعت هوشمند تایمکس مدل Timex-TW5M34300EO از طریق اپلیکیشن iConnect pro به گوشی‌های اندروید بالای ۶ و گوشی‌هایی آیفون متصل می‌شود. رهگیری فعالیت‌های فیزیکی و خواب، سنجش ضربان قلب و نمایش اعلان‌ها از سایر ویژگی‌های این گوشی هوشمند به شمار می‌رود.

۲. ساعت هوشمند تایمکس مدل Timex-TW5M31600EO؛ ساعتی ضد‌آب

برای خرید ساعت هوشمند پیشنهاد می‌کنیم از گزینه‌هایی با مقاومت بالا در برابر رطوبت استفاده کنید؛ این‌نکته به‌ویژه برای کسانی اهمیت دارد، که در محیط‌های مرطوب زندگی و فعالیت می‌کنند. ساعت هوشمند تایمکس مدل Timex-TW5M31600EO یکی از گزینه‌های ضدآب برای خانم‌ها و آقایان است که به گوشی‌های اندرویدی و آیفون متصل می‌شود. این گوشی هوشمند بند سیلیکونی دارد؛ همچنین امکاناتی نظیر شمارش تعداد گام، ضربان قلب و نمایش اعلان‌ها را نیز ارائه می‌دهد.

۳. از ساعت ساعت هوشمند میبرو مدل T2 – BLU برای سنجش اکسیژن خون استفاده کنید

ساعت هوشمند میبرو مدل T2 – BLU صفحه‌ای مستطیلی و بدنه‌ای سیلیکونی دارد؛ این ساعت برای خانم‌ها و آقایان مناسب است و به راحتی به گوشی‌های اندروید و آیفون متصل می‌شود. این ساعت، از صفحه نمایش AMOLED استفاده می‌کند که امکان پخش واضح همه جزئیات را دارد؛ بدنه فلزی ساعت میبرو مقاومت بالایی در برابر ضربات و برخوردهای روزمره دارد.

مقاومت در برابر گردو‌خاک، رطوبت، شمارش گام، ره‌گیری خواب و سنجش ضربان قلب از سایر ویژگی‌های ساعت هوشمند میبرو به شمار می‌روند. ساعت هوشمند میبرو مدل T2 – BLU از ۱۰۵ برنامه ورزشی برای ارائه برنامه‌های حفظ سلامت نیز پشتیبانی می‌کند و با داشتن کالکشن بزرگی از صفحات ساعت، قادر است با قیمتی اقتصادی، نیازهای بخش بزرگی از مشتریان را برطرف سازد.

۴. ساعت هوشمند پرومیت مدل XWATCH-S19.BLACK مناسب استفاده در شرایط سخت

ساعت هوشمند پرومیت مدل XWATCH-S19.BLACK بندی از جنس سیلیکون دارد و برای خانم‌ها و آقایان مناسب است. این ساعت امکاناتی مثل مقاومت در برابر گردوخاک، مقاومت در برابر رطوبت، سنجش اکسیژن خون، سنجش ضربان قلب، شمارش گام و ره‌گیری خواب را ارائه می‌دهد. با سیستم ره‌گیری خواب امکان بهبود کیفیت خواب و در‌نتیجه افزایش سطح انرژی فرد در طول روز وجود دارد.

علاوه‌بر موارد گفته شده، ساعت هوشمند پرومیت بیش از 100 حالت ورزشی برای ارائه برنامه ورزشی و کنترل تناسب اندام دارد. نمایشگر مستطیلی و واضح این ساعت منجر به تسهیل نمایش اعلان‌ها و مشاهده جزئیات می‌شود.

۵. ساعت هوشمند تایمکس مدل Timex-TW2U32600EO؛ مناسب برای خانم‌ها

ساعت هوشمند تایمکس مدل Timex-TW2U32600EO یکی از مدل‌های برند محبوب تایمکس برای خانم‌ها است. این ساعت با بند چرم و صفحه دایره‌ای به بازار عرضه شده است. سنجش ضربان قلب، گام شمار، طراحی متفاوت و مقاومت در برابر آب از سایر ویژگی‌های ساعت هوشمند تایمکس مدل Timex-TW2U32600EO به شمار می‌رود. این ساعت هوشمند به انواع گوشی اندروید با ورژن بالاتر از ۶ و گوشی‌های iOS متصل می‌شود.

۶. ساعت هوشمند کیسلکت مدل KS با امکان برقراری تماس

ساعت هوشمند کیسلکت مدل KS با بند سیلیکونی و صفحه مستطیل برای خانم‌ها و آقایان کاربرد دارد. این ساعت هوشمند به گوشی‌های اندرویدی و آیفون برای نمایش اعلان‌ها، سنجش ضربان قلب و ره‌گیری خواب متصل می‌شود.

مقاومت در برابر گردو‌خاک و ضد‌آب بودن از سایر ویژگی‌های ساعت ساعت هوشمند کیسلکت مدل KS به شمار می‌رود. این ساعت یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند سال ۲۰۲۴ با قیمتی مناسب است. صفحه نمایش بزرگ ساعت هوشمند کیسلکت مدل KS منجر به آسان‌تر شدن پیگیری تماس‌ها و خواندن اعلان‌ها روی ساعت خواهد شد.

۷. بررسی ویژگی‌های ساعت هوشمند پرومیت مدل XWATCH-B18.BLUE

ساعت هوشمند مدل XWATCH-B18.BLUE از برند پرومیت یکی از پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند سال ۲۰۲۴ است که برای خانم‌ها و آقایان استفاده می‌شود. جنس بند این ساعت از سیلیکون است و صفحه‌ای مستطیلی و بزرگ برای افزایش وضوح اعلان‌ها دارد. ساعت هوشمند پرومیت مدل XWATCH-B18.BLUE باتری قدرتمندی دارد که شارژ را بین ۱۰ تا ۱۵ روز نگه می‌دارد.

این محصول، با استفاده از بلوتوث نسل ۵.۰ امکان برقراری تماس‌ها و پاسخ به پیامک‌ها را ایجاد می‌کند. همچنین این ساعت ۲۷ حالت ورزشی دارد که به شما در ثبت اطلاعات مربوط به هر فعالیت ورزشی کمک خواهد کرد. استفاده از سنسورهای سنجش ضربان قلب، گام‌شمار، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون و ابزار رهگیری خواب از سایر ویژگی‌های ساعت هوشمند پرومیت مدل به شمار می‌رود.

۸. معرفی ساعت هوشمند کیسلکت مدل KR Pro با امکان برقراری تماس

ساعت هوشمند کیسلکت مدل KR Pro با امکان برقراری تماس یکی از ساعت‌های هوشمند با طراحی خاص است. این ساعت برای ارسال پیامک و برقراری تماس از بلوتوث ۵.۲ استفاده می‌کند. سنجش میزان سلامت قلب و ره‌گیری خواب از امکانات ساعت هوشمند کیسلکت مدل KR Pro به شمار می‌رود که به حفظ سبک زندگی سالم و بهبود خواب افراد کمک خواهد کرد.

علاوه‌بر موارد گفته شده، ساعت هوشمند کیسلت به پیچ ظریف قابل چرخش مجهز است که به‌راحتی صغحه‌های ساعت را در کسری از ثانیه عوض می‌کند. مقاومت در برابر آب و گرد‌وخاک نیز از سایر ویژگی‌های این ساعت هوشمند اقتصادی محسوب می‌شوند.

۹. ساعت هوشمند پرومیت مدل XWATCH-TF2.BLACK: باتری قدرتمند

ساعت هوشمند پرومیت مدل XWATCH-TF2.BLACK یکی از ساعت‌های هوشمند با باتری مقاوم است. باتری این ساعت امکان نگهداری شارژ تا ۷ روز دارد. ساعت هوشمند پرومیت مدل XWATCH-TF2.BLACK با صفحه مساطیلی و بند سیلیکونی برای خانم‌ها و آقایان و اتصال به گوشی‌های اندرویدی و آیفون کاربرد دارد. این ساعت اپلیکیشن اختصاصی Onware Pro APP- را دارد که به‌راحتی از پلی استور برای استفاده بهتر از امکانات ساعت دانلود می‌شود.

ساعت هوشمند پرومیت مدل XWATCH-TF2.BLACK با داشتن ۱۱۰ برنامه‌ ورزشی و مقاومت در برابر ضربه، همه انتظارات شما از ساعت هوشمند را برآورده می‌کند.

۱۰. ساعت هوشمند تایمکس مدل Timex-TW5M41000EO؛ انتخابی مناسب برای کودکان

ساعت هوشمند مخصوص کودکان باید ویژگی‌هایی مثل مقاومت بالا در برابر ضربه داشته باشد. همچنین این ساعت‌ها باید کاربری راحت‌تری داشته باشند تا کودک بتواند از امکانات ساعت هوشمند خود استفاده کند. خوشبختانه این ویژگی‌ها در ساعت هوشمند تایمکس مدل Timex-TW5M41000EO با صفحه مستطیل شکل فراهم شده است. این ساعت‌ها وزن پایینی دارند؛ بنابراین استفاده طولانی‌مدت از آن برای کودک بسیار آسان خواهد بود. همچنین امکانات دیگری از جمله ره‌گیری فعالیت‌ های فیزیکی، زنگ هشدار، کالری از دست رفته و کنترل موسیقی و مدیا را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

بهترین ساعت‌های هوشمند ۲۰۲۴ را از سایت پوزیترون و با گارانتی اصلی و ضمانت اصالت بخرید

استفاده از ساعت‌های هوشمند، رسیدگی به تماس‌ها و پیامک‌های دریافتی را ساده‌تر می‌کندو همچنین امکاناتی نظیر ره‌گیری خواب و داشتن برنامه‌های ورزشی نیز از سایر ویژگی‌های این ساعت‌ها به شمار می‌روند. در این مطلب به بررسی ۱۰ مدل از پرغروش‌ترین ساعت‌های هوشمند ۲۰۲۴ به همراه شرح امکانات هر یک پرداخته‌ایم.

شما می‌توانید انواع ساعت‌های هوشمند قابل اتصال به گوشی اندروید و آیفون را از سایت پوزیترون تهیه کنید. این وب‌سایت ارائه‌دهنده ساعت‌های هوشمند از برندهای پرومیت، کیسلکت، اپل، تایمکس، میبرو و … است. برخی از این ساعت‌ها داخل سایت پوزیترون شامل تخفیفات ویژه هستند که پیشنهاد می‌کنیم حتما از صفحه محصولات ساعت هوشمند این سایت دیدن کنید.

source

توسط funkhabari.ir