اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم بیلو آرایشگر (هندی) با نقش و خلاصه داستان و عکس های بازیگران زن و مرد فیلم بیلو را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیلوی آرایشگر یکی از فیلم‌های جذاب هندی با بازی عرفان خان و شاهرخ خان بوده که در سال ۲۰۰۹ تولید و اکران شد و ژانر اجتماعی کمدی دارد این فیلم توسط آقای پریادارشان کارگردانی شده است و به زبان فارسی نیز دوبله شده و بارها از شبکه‌های صدا و سیما به خصوص شبکه نمایش پخش شده است.

اسامی بازیگران فیلم بیلو (هندی) + بیوگرافی و داستان و عکس

اسامی بازیگران فیلم بیلو

  • عرفان خان بازیگر نقش آرایشگر «سوداما» و «کریشنا»
  • لارا دوتا
  • دیپیکا پادوکونه
  • کارینا کاپور
  • اوم پوری
  • پریانکا چوپرا
  • شاهرخ خان بازیگر نقش ساهرخان
  • سابو سیریل

خلاصه داستان

داستان این فیلم در مورد یک آرایشگر بوده که از نظر مالی وضعیت خوبی ندارد و در یک روستا زندگی می‌کند او در این روستا به کار آرایشگری می‌پردازد یک روز شخصی به نام ساهر که یک بازیگر معروف هندوستان است به همراه گروه فیلمبرداری به این روستا می‌روند حالا اهالی روستا هر کدام دوست دارند که در این فیلم بازی کنند و به نزد این آرایشگر می‌آیند تا آنها را به ساحل خان که رفیق دوران بچگی‌اش است معرفی کند.

اسامی بازیگران فیلم بیلو (هندی) + بیوگرافی و داستان و عکس بازیگران فیلم بیلو (هندی) + بیوگرافی و داستان و عکس

بیوگرافی شاهرخ خان بازیگر نقش ساهرخان

عبدالرحمن شاهرخ خان متولد دوم نوامبر سال 1965 (11 آبان 1344) در شهر دهلی است. او تا 5 سالگی در شهر منگلور، در جنوب هند زندگی می‌کرد؛ جایی که پدربزرگ مادری‌اش به عنوان مهندس ارشد یک بندر در آن فعالیت می‌کرد. مادرش، لطیف فاطمه اهل کشور پاکستان و دختر خوانده یکی از فرماندهان ارتش هند است. پدرش، میر تاج محمد خان نیز یکی از فعالان استقلال هندوستان بود که پیش از جدا شدن پاکستان از هند به دهلی مهاجرت کرد.

بیوگرافی عرفان خان بازیگر نقش آرایشگر  بازیگران فیلم بیلو (هندی) + بیوگرافی و داستان و عکس

بیوگرافی عرفان خان بازیگر نقش آرایشگر

عرفان خان در 16 مارس 2018 (25 اسفند 1396) عرفان خان در حساب توییتری خود اعلام کرد که توموری عصبی در سر او وجود دارد که ممکن است عملکرد سایر اعضای بدن را مختل کند. در همان سال، عرفان خان برای معالجه به لندن سفر کرد. عرفان خان در تاریخ 28 آوریل 2020 (9 اردیبهشت 1399) به بیمارستانی در شهر بمبئی مراجعه کرد و برای درمان عفونت روده تحت عمل جراحی قرار گرفت.

source

توسط funkhabari.ir