شرکت یوبی‌سافت شایعات اخیر در مورد تاخیر بازی Assassin’s Creed Shadows را تائید کرد. بازی سامورایی مجموعه اساسینز کرید که قرار بود امسال منتشر شود در تاریخ چهاردهم فوریه 2025 برابر با 26 بهمن 1403 به دست علاقه‌مندان خواهد رسید. بازی جدید اساسینز کرید شادوز با تمهیدات تازه‌ای منتشر می‌شود و یوبی‌سافت پس از سال‌ها، سیاست انتشار بازی خود را تغییر داده است.

شرکت فرانسوی یوبی‌سافت روز گذشته از میزان فروش بازی Star Wars Outlaws اظهار ناامیدی کرد. آنها در گزارش مالی نوشته‌اند که فروش این بازی کمتر از حد انتظار بوده است. این باعث شده تا موفقیت بازی اساسینز کرید اهمیت پیدا کند. آنها تصمیم گرفته‌اند تا انتشار Assassin’s Creed Shadows را مدتی به تعویق بیندازند تا بتوانند یک بازی کامل و بدون ایراد آماده کنند. این بازی روز عرضه از طریق استیم به فروش خواهد رسید و فرانسوی‌ها بالاخره به این پلتفرم محبوب بازگشته‌اند.

یوبی‌سافت اعلام کرد که سیزن پس را از بازی شادوز حذف کرده است و ارلی اکسس را هم کنار گذاشته است. حذف سیزن پس بدین معنی است که نیازی به پرداخت مبالغ قابل‌توجه برای دسترسی به بسته‌های الحاقی نیست. همچنین بازی چند روز قبل هم در اختیار خریداران نسخه گران‌تر قرار نمی‌گیرد و همه با هم بازی را شروع خواهند کرد. افرادی که اساسینز کرید شادوز را پیش‌خرید کنند هم اولین اکسپنشن را به شکل رایگان دریافت خواهند کرد.

تاخیر بازی Assassin’s Creed Shadows

تغییر مدل انتشار Assassin’s Creed Shadows

ایو گیلمو، مدیرعامل یوبی‌سافت در مورد بازی‌های اخیر این کمپانی اظهارنظر کرده است. او معتقد است که وضعیت مالی آنها در طی سه‌ماهه گذشته دور از انتظار بوده است و باید تلاش بیشتری کند. تیم مدیران این شرکت نیز وظیفه پیدا کرده تا وضعیت آنها را از تمامی جوانب بسنجند و مشکلات را پیدا کنند. ارزش سهام این شرکت در طی چند ماه اخیر به شدت افت کرده است و تقاضا هم برای بازی‌های آنها کاهش یافته است.

مدیرعامل یوبی‌سافت در ادامه گفته که تمرکز آنها روی بازی‌های گیمرپسند است و هدف آنها ترویج یک سری برنامه‌های از پیش‌تعیین‌شده نیست. بسیاری یوبی‌سافت را به انتشار بازی‌های Woke متهم کرده‌اند و اینکه آنها سعی دارند تا تاریخ بشر را به شکل دلخواهشان تغییر دهند. بازی Assassin’s Creed Shadows برای نمونه، اولین سامورایی آفریقایی را پوشش می‌دهد که بسته به انتخاب بازی‌کننده می‌تواند دگرباش هم باشد.

ایو گیلمو در نهایت به مقایسه بازی شادوز و Ghost of Yotei، دنباله گوست آو سوشیما پرداخت. او معتقد است که اثر جدید پلی‌استیشن می‌تواند به میزان فروش بازی آنها کمک کند و هر دو بازی، فروش قابل‌توجهی خواهند داشت. تاخیر بازی Assassin’s Creed Shadows باعث شد تا بازه زمانی انتشار این دو اثر به یک سال منتقل شود. نظر شما در مورد تاخیر و تغییر تاریخ انتشار چیست؟

منبع: Wccftech

source

توسط funkhabari.ir