بیوگرافی سالار آقاپور بازیکن فوتسال و همسرش و پیج اینستاگرام و قد و فیلم گل ها و عکس های او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی سالار آقاپور

در بیوگرافی سالار آقاپور فوتبالیست جوان ایرانی آمده است او متولد ۱۳۷۸ در ارومیه بوده و در حال حاضر عضو باشگاه پالما اسپانیا و تیم ملی فوتسال ایران می‌باشد او عنوان بهترین بازیکن فوتبال جوان جهان را در سال ۲۰۲۴ به خودش اختصاص داد.

بیوگرافی سالار آقاپور بازیکن فوتسال و همسرش + عکس و سوابق

سالار آقاپور کیست

سالار آقاپور یکی از فوتبالیست‌های با استعداد ایرانی و بازیکنان فوتسال تیم ملی ایران وده که در حال حاضر در باشگاه پارلمان اسپانیا بازی می‌کند.

او متولد ۱۶ اسفند ۱۳۷۸ در شهرستان ارومیه بوده و موفق شده با ۲۴ سال سن عملکرد درخشانی در فوتسال داشته باشد اوج درخشش او در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴ است.

از فوتبال تا فوتسال

سالار آقاپور فوتبال را در دوران کودکی آغاز کرد و موفق شد کم کم به تیم‌های مهم راه پیدا کند اما بعد از دیدن چند مسابقه فوتسال به فوتبال داخل سالن علاقمند شده و در این رشته به فعالیت خود ادامه داد.

سوابق

سالار آقاپور در سال ۲۰۱۹ و در سن ۲۰ سالگی به تیم ملی امید ایران که همگی زیر ۲۰ سال بودند دعوت شد و در مسابقات آسیایی زیر ۲۰ سال به میدان رفت او موفق شد در این مسابقات با وجود ۲۰ سال سن آقای گلی را با ۸ گل زده به دست آورد و در سال ۲۰۲۱ از سوی فوتسال پلنت عنوان ششمین بازیکن برتر جوان جهان را به خودش اختصاص دهد.

بیوگرافی سالار آقاپور بازیکن فوتسال + تصاویر

سالار آقاپور در مسابقات جام ملت های آسیا

در سال ۲۰۲۲ در مسابقات فوتسال آسیا عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و جایزه بهترین بازیکن جوان این مسابقات را از آن خود کرد او در سن ۲۲ سالگی در مسابقات جام ملتهای آسیا ۲۰۲۲ همراه تیم ملی ایران حضور پیدا کرد و به دلیل عملکرد درخشان به عنوان بازیکن جوان برتر جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ انتخاب شد.

همچنین ببینید

بیوگرافی سعید احمد عباسی آقای گل فوتسال 

بیوگرافی حسین طیبی بازیکن فوتسال و همسرش

بیوگرافی شهناز یاری سرمربی فوتسال زنان عراق و همسرش

سالار آقاپور در مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ با زدن ۴ گل موفق شد در ۶ مسابقه عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت تا بتواند در لیست نامزدهای ستاره ای آینده‌دار فوتسال آسیا قرار بگیرد.

بیوگرافی سالار آقاپور بازیکن فوتسال آسیا و جهان

حضور در لیگ اسپانیا

بازی‌های خیلی خوب سالار آقاپور در تیم ملی باعث شد که نگاه بسیاری از تیم‌های باشگاهی فوتسال معطوف این فوتبالیست شود و در نهایت تیم پالما اسپانیا که یکی از بهترین تیم‌های باشگاهی جهان است با قرارداد ایست ساله این بازیکن را به خدمت گرفت تا به عنوان چهارمین بازیکن ایرانی شاغل در اسپانیا لقب بگیرد.

آقاپور در اولین واکنش از حس بسیار خوب خود صحبت کرد و گفت: پالما یک باشگاه خوب در بهترین لیگ جهان است و بازی در آن من را هیجان زده می‌کند. حالا می‌خواهم چالش جدیدی را در حرفه خودم تجربه کنم. آنتونیو وادیلو سرمربی پالما نیز در خصوص خرید جدید تیمش اظهار داشت: از به خدمت گرفتن سالار بسیار خوشحالم زیرا مدت طولانی‌ای است که او را دنبال می‌کنیم. او بسیار با استعداد است و در نبردهای یک در مقابل یک بسیار عالی عمل می‌کند. سالار یک بازیکن دوپا است و با توجه به جوان بودنش، فضای زیادی برای پیشرفت دارد.

عکس پروفایل و استوری سالار آقاپور پوستر

همسر و فرزندان

درباره زندگی شخصی و همسر و فرزندان سالار آقاپور اطلاعات چندانی وجود ندارد ولی به نظر میرسد مجرد باشد.

سالار آقاپور اهل کجاست + سن

سالار آقاپور اهل شهر ارومیه بوده و ترک زبان است او 25 سال سن دارد.

source

توسط funkhabari.ir