در بازار خرید و فروش عسل عمده در ایران، شرکت شهدآوران عسل نجف آباد با بیش از ۵۰ سال تجربه، توانسته جایگاه برتر را در تامین عسل کاملا طبیعی به خود اختصاص دهد. شهدآوران به عنوان یکی از معتبرترین تامین کنندگان عسل های طبیعی و دارویی در ایران شناخته می شود. این شرکت علاوه بر اینکه تامین کننده معتبرترین برندهای خرده فروشی عسل ایران است، در صادرات عسل طبیعی به بازارهای بین المللی هم موفق بوده است. شهدآوران عسل نجف آباد با داشتن آزمایشگاه تخصصی عسل و قرار داشتن در قطب زنبورداری مرکز ایران یعنی نجف آباد، توانسته اعتماد مشتریان عمده عسل را به دست آورد و همواره یکی از انتخاب های خریداران عمده عسل بوده است.

 

تجربه و تاریخچه شهدآوران در صنعت زنبورداری

پیشینه شرکت شهدآوران به دهه ۵۰ بر می گردد، زمانی که سید محمد رضویان شغل زنبورداری را از پدر خود یاد گرفت و ادامه داد. او با کوچ دادن زنبورهای خود به مناطق بکر و به کارگیری روش های نوین زنبورداری، به تولید عسل های کاملا طبیعی و خالص پرداخت. تجربه ۵۰ ساله زنبورداری به شهدآوران کمک کرده تا در تولید عسل، در خرید عسل طبیعی از زنبورداران مطمئن و همچنین در فروش عمده و بسته بندی عسل در ایران پیشتاز باشد. عسل محمد یا همان عسل سید محمد رضویان یکی از برندهای معتبر خرده فروشی عسل و جزء مجموعه عسل نجف آباد است. مجتمع عسل نجف آباد از بزرگترین زنبورداران کشور است و بیش از صد هزار کندوی زنبور عسل تحت مدیریت، نظارت و آموزش این مجموعه قرار دارد.

تولید عسل عمده در زنبورستان های شهدآوران

تولید و بسته بندی عسل های تگ گیاه و چندگیاه با استانداردهای بین المللی

شهدآوران عسل نجف آباد با داشتن کلنی های زیاد در سطح ایران، انواع عسل های تک گیاه و چند گیاه را تولید و به بازار ایران و همچنین بازار کشورهای همسایه ارائه می کند. همچنین شهدآوران با داشتن آزمایشگاه های تخصصی عسل، کیفیت محصولات تولیدی را همواره در بالاتر از سطح استاندارد عسل طبیعی ایران نگه داشته است. این شرکت با استفاده از جدیدترین فناوری های تولید و بسته بندی و با حفظ کیفیت عسل، عسل های عمده را برای مشتریان خود که برندهای معتبر خرده فروشی مانند آقای عسل و عسل ملک خاتون هستند، آماده ارائه به بازار می کند. شهدآوران همه مجوزهای بهداشتی لازم برای بسته بندی و عرضه عسل را دارد.

آنالیز حسی: تضمین کیفیت عسل

شرکت شهدآوران عسل نجف آباد علاوه بر آزمایشگاه های تخصصی عسل و انجام آزمایش روی عسل های تولیدی، از یک فرآیند تخصصی به نام آنالیز حسی عسل نیز استفاده می کند تا علاوه بر استانداردهای کمی آزمایش عسل، کیفیت، طعم و عطر عسل های خود را هم تضمین کند. آنالیز حسی عسل توسط متخصصین شرکت شهدآوران از جمله سید روح الله رضویان انجام می شود و به بررسی دقیق عطر، طعم و بافت عسل می پردازد.

به کمک آنالیز حسی عسل، عسل هایی که زنبورداران تحت آموزش و مدیریت شهدآوران ارائه می کنند، مورد بررسی بیشتری قرار می گیرند تا اطمینان حاصل شود که عسل ها علاوه بر داشتن استانداردهای آزمایشگاهی طبیعی بودن عسل، از نظر طعم و عطر نیز در بالاترین سطح کیفیت قرار دارند. استفاده از این روش عسل باعث می شود خریداران عمده عسل بتوانند با خیال راحت عسل عمده خرید کنند و از کیفیت عسل های عمده شهدآوران مطمئن باشند.

روح اله رضویان متخصص آنالیز حسی عسل در شهدآوران

سید روح الله رضویان از معدود متخصصین آنالیز حسی عسل در ایران

قیمت منصفانه عسل عمده و تضمین کیفیت

یکی از نکات برجسته ای که شهدآوران را از رقبا متمایز می کند، تعهد این شرکت به قیمت منصفانه در کنار کیفیت بالا است. اگر در بازار عسل چرخی بزنید و قیمت بگیرید متوجه می شوید بهترین قیمت ها را «برای عسل طبیعی» این شرکت ارائه می دهد. البته که قیمت های پایین و عجیب و غریب هم در بازار هست ولی نه برای عسل های طبیعی و خالص. شهدآوران این تضمین را به مشتریان عسل عمده خود می دهد که اگر در بازار عسل طبیعی با قیمت مناسب تر پیدا کردند می توانند عسل خریداری شده خود را پس بدهند و شهدآوران کل مبلغ پرداختی را به آن ها باز می گرداند. این ضمانت برای این است که مشتریان عسل عمده شهدآوران در عین حفظ کیفیت عسل، از بابت قیمت خیالشان راحت باشد.

خرید و فروش عسل عمده

شهدآوران عسل نجف آباد با داشتن کلنی های متعدد زنبور عسل در سراسر ایران، یکی از عرضه کنندگان و تامین کنندگان عسل عمده در ایران به شمار می آید. عسل های شهدآوران بدون واسطه تحت مدیریت این شرکت تولید می شوند و کیفیت و طبیعی بودن آن ها توسط این شرکت تضمین شده است. عسل ها طبیعی، خالص و بدون افزودنی هستند. حجم بالای تولید باعث شده شهدآوران بتواند در حجم انبوه، عسل های عمده مورد نیاز مشتریان خود را تامین کند. شما می توانید برای خرید عسل عمده به وبسایت شهدآوران عسل نجف آباد مراجعه کنید.

دکتر بهزاد رفاهی مدیر تحقیق و توسعه شهدآوران در حال کنترل کیفیت

دکتر بهزاد رفاهی مدیر تحقیق و توسعه شهدآوران در حال کنترل کیفیت زنبورداری

تنوع گسترده محصولات

شهدآوران علاوه بر عسل چند گیاه، عسل های تک گیاه مختلفی مانند عسل کنار، عسل گون زرد یا گون کتیرا، عسل گون گز، عسل مرکبات، عسل کوهستان، عسل دیابتی و عسل بهار نارنج را هم به صورت عمده ارائه می کند. شرکت شهدآوران عسل نجف آباد علاوه بر عسل، محصولات متنوع دیگری نیز ارائه می دهد؛ از جمله ژل رویال، گرده گل و بره موم. این تنوع محصولات باعث شده فروشندگان عسل خرده در سطح کشور با همکاری با شهدآوران بتوانند همه محصولات مورد نیاز خود را یکجا و با بهترین کیفیت و قیمت تهیه کنند.

صادرات عسل به بازارهای بین المللی

یکی از افتخارات شرکت شهدآوران عسل نجف آباد، صادرات عسل طبیعی به کشورهای مختلف از جمله امارات، قطر، عمان، عراق، روسیه، چین و دیگر کشورهای جهان است. این صادرات نشان دهنده کیفیت بالای محصولات این شرکت و اعتماد بازارهای جهانی به عسل طبیعی ایران است.

خدمات زنبورداری

شهدآوران علاوه بر تولید و خرید و فروش عمده عسل، خدمات زنبورداری را هم به زنبورداران کشور ارائه می دهد. این خدمات شامل تامین لوازم زنبورداری، مشاوره و آموزش راه اندازی زنبورستان های پیشرفته و با بازدهی بالا و تولید عسل با کیفیت و طبیعی است.

چرا شهدآوران انتخاب مناسبی برای خرید عمده عسل است؟

شرکت شهدآوران عسل نجف آباد با سابقه درخشان خود در صنعت زنبورداری، تولید عسل های کاملا طبیعی و با کیفیت، تولید عسل های متنوع تک گیاه و چند گیاه، و تعهد به قیمت های منصفانه، یکی از بهترین گزینه ها برای خریداران عمده عسل طبیعی و خالص است. با توجه به گواهی های کیفی ملی و بین المللی شرکت شهدآوران، مجهز بودن به آزمایشگاه های تخصصی و نیروهای متخصص آنالیز حسی عسل، و با سابقه صادرات به بازارهای جهانی، خریداران عمده عسل می توانند با خیال راحت و اطمینان کامل، از این شرکت خرید کنند و از کیفیت و طبیعی بودن عسل ها مطمئن باشند.

اگر به دنبال خرید عمده عسل با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت هستید، شهدآوران عسل نجف آباد یکی از بهترین گزینه  هاست یا شاید هم بهترین گزینه! برای تماس با شهدآوران، « شهدآوران عسل نجف آباد » را در گوگل جستجو کنید.

 

source

توسط funkhabari.ir