زک گرگر قرار است مسئولیت کارگردانی ریبوت Resident Evil را در دست داشته باشد.

هفته پیش بود که اعلام شد زک گرگر در حال مذاکره برای برعهده گرفتن سکان کارگردانی فیلم جدید Clue است ولی ظاهرا این فیلم‌ساز این پروژه را ترک کرده و قرار است در پروژه دیگری از سونی مشغول به کار شود، پروژه‌ای که دستمزد بسیار بیشتری به او می‌دهد.

زک گرگر برای کارگردانی فیلم جدید Clue خواستار مبلغ ۴ میلیون دلاری بوده اما سونی مبلغ ۱.۴ میلیون دلاری را برای دستمزد به او پیشنهاد داده است. همین نیز سبب شده تا او این پیشنهاد را رد کند و به جای آن، پیشنهاد کارگردانی ریبوت «رزیدنت ایول» را بپذیرد، پروژه‌ای که از خود همین استودیو سونی است.

ظاهرا زک گرگر به دنبال آن است تا به سراغ یک آی‌پی برجسته برود و فرنچایز رزیدنت ایول نیز یک فرنچایز برجسته و شناخته شده است که قرار است ریبوت شود. تاکنون هفت فیلم در این فرنچایز ساخته شده و حالا زک گرگر قرار است از ابتدا مجموعه سینمایی جدیدی حول آن بسازد.

زک گرگر در سال ۲۰۲۲ میلادی فیلم سینمایی Barbarian را کارگردانی کرده بود، فیلمی که علاوه بر به دست آوردن تحسین منتقدان، توانست از نظر مالی نیز به موفقیت قابل توجهی دست پیدا کند و با بودجه ۴.۵ میلیون دلاری، فروش بالای ۴۵ میلیون دلار را داشته باشد.

منبع: worldofreel

AEOپروفسور بی سواد

source

توسط funkhabari.ir