بهترین روش روشن نگه داشتن صفحه اندروید به مدت طولانی کدام است؟ با توجه به قابلیت‌های ویژه‌ای که گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید دارند، شما می‌توانید حتی مدت زمان فعال و روشن ماندن صفحه نمایش را هم به صورت دستی تنظیم کنید. یعنی برای روشن نگه داشتن صفحه گوشی اندرویدی تنها کافی است تا به تنظیمات مربوط به Display مراجعه کنید! در این مقاله از پلازا می‌خواهیم هر آنچه که باید در مورد تنظیمات روشن ماندن دائمی صفحه گوشی بدانید را به همراه جزئیات و نکات اضافی توضیح دهیم. پس این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

فهرست مطالب 

آموزش روشن نگه داشتن صفحه اندروید با استفاده از تنظیمات

تنظیمات مربوط به صفحه نمایش در گوشی‌های اندرویدی عمدتا یکی است. به خاطر همین شما با ورود به تنظیمات گوشی و طی کردن مراحل زیر می‌توانید به راحتی صفحه نمایش گوشی خود را روشن نگه دارید.

  • ورود به بخش Settings از طریق نوار بالایی یا اپلیکیشن اصلی تنظیمات
  • پیدا کردن گزینه Display در داخل تنظیمات
  • کلیک روی عبارت Advanced یا همان پیشرفته
  • در صورت عدم وجود گزینه پیشرفته باید به دنبال عبارت Screen timeout باشید.
  • با کلیک کردن روی این گزینه شما به بخش تنظیمات مدت زمان روشن نگه داشتن صفحه اندروید دسترسی پیدا خواهید کرد.
  • اگر قصد دارید پروسه روشن نگه داشتن صفحه گوشی شما در بیشترین حالت ممکن باشد پس باید آخرین و بیشترین مدت زمان را انتخاب کنید.

روشن ماندن دائمی صفحه گوشی

همچنین بخوانید :

ثابت نگه داشتن صفحه گوشی به هنگام شارژ!

یکی از درخواست‌های زیادی که افراد به هنگام شارژ گوشی دارند، این است که هم‌زمان با شارژ صفحه نمایش گوشی هم روشن بماند! اگر شما هم قصد روشن نگه داشتن صفحه اندروید به هنگام شارژ گوشی را دارید پس باید ابتدا به بخش تنظیمات مراجعه کرده و سپس روی گزینه Developer options کلیک کنید.

روشن نگه داشتن صفحه اندروید

در این بخش بایستی تیک گزینه Stay awake را فعال کنید تا شاهد روشن ماندن دائمی صفحه گوشی خود شوید!

همچنین بخوانید :

روشن نگه داشتن صفحه اندروید با استفاده از نرم افزار کاربردی Caffeine

چنانچه به هر دلیل نتوانستید از طریق تنظیمات گفته شده به صورت مستقیم نسبت به روشن نگه داشتن دائمی صفحه گوشی خود اقدام کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما نرم افزار Caffeine را روی تلفن همراه خود نصب کنید. در حال حاضر یکی از بهترین راهکارهای روشن ماندن دائمی صفحه گوشی استفاده از این نرم‌افزار است. شما با دسترسی دادن به این اپلیکیشن در محیط سیستم عامل اندروید گوشی خود می‌توانید آیکون Caffeine را در نوار بالایی فعال کنید و هر زمان که خواستید با لمس کردن آن حالت دائمی روشن ماندن صفحه نمایش را فعال کنید.

کلام آخر

در این مقاله از پلازا، شما دانستید که چگونه می‌توانید با استفده از تنظیمات اصلی نسبت به روشن نگه داشتن صفحه اندروید گوشی خود اقدام کنید. همچنین با استفاده از برخی نرم‌افزارهای کاربردی همچون Caffeine می‌توانید این کار را در کمترین زمان و بدون تنظیمات خاصی انجام دهید.

منتخب کاربران

source

توسط funkhabari.ir