پس از ماه‌ها انتظار و شایعات مختلف، بالاخره تاریخ رسمی انتشار بازی واقعیت مجازی Batman: Arkham Shadow اعلام شد.

شرکت Meta و استودیو توسعه‌دهنده Camouflaj اعلام کرده‌اند که بازی واقعیت مجازی بتمن آرکهام شدو در روز سه‌شنبه، ۲۲ اکتبر (۱ آبان) به بازار منتشر خواهد شد. این بازی بخشی از دنیای Arkhamverse است و در دنیای بازی‌های پیشین بتمن از استودیو Rocksteady جریان دارد.

در بازی Batman: Arkham Shadow، شهر گاتهام تحت حمله‌ تهدیدی جدید قرار دارد: پادشاه موش‌های مرموز و پیروان فرقه‌ای او. شورش‌های گسترده شهر را فرا گرفته و بتمن باید قبل از آن که اوضاع بدتر شود، این به‌اصطلاح «روز خشم» را متوقف کند.

بازی Batman: Arkham Shadow

این بازی که پیش‌درآمدی بر اتفاقات بازی Batman: Arkham Asylum محسوب می‌شود و شخصیت‌های منفی کلاسیک مانند Scarecrow، هارلی کویین و Two-Face در آن حضور درند. اگر از طرفداران قدیمی دنیای بتمن هستید، این بازی می‌تواند فرصت مناسبی باشد تا بار دیگر در نقش شوالیه‌ تاریکی ظاهر شوید و شهر گاتهام را از تهدیدات جدید نجات دهید.

همانطور که اشاره کردیم ساخت Batman Arkham Shadow برعهده Camouflaj قرار دارد، تیمی با استعداد که سابقه ساخت Iron Man VR را دارد. این استودیو در چند سال گذشته با همکاری نزدیک با Warner Bros Games و سازندگان قدیمی Rocksteady، مشغول تولید این عنوان واقعیت مجازی بوده است.

این دومین بازی واقعیت مجازی است که نام بتمن آرکام را یدک می‌کشد، پس از Batman: Arkham VR که در کنار هدست اصلی پلی استیشن VR منتشر شد. قیمت دقیق Batman Arkham Shadow هنوز اعلام نشده است، اما تنها با یک اتصال اینترنتی برای دانلود بازی نیاز دارید و پس از آن می‌توانید بازی را بدون نیاز به اتصال اینترنتی تجربه کنید.

Batman: Arkham Shadow در تاریخ ۱ آبان به‌طور انحصاری برای هدست‌های Meta Quest 3 و Meta Quest 3S VR عرضه خواهد شد و شما می‌توانید همین حالا آن را در Meta Quest Store به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید. 

source

توسط funkhabari.ir