تیما پور رحمانی متولد ۱۰ خرداد ۱۳۶۶ در تهران است . او از ۳ سالگی با بازی در سریال “خاله سارا” وارد عرصه بازیگری شد. او بازیگری را ادامه داده و سپس به تحصیل در هنرستان سوره رشته کارگردانی سینما پرداخت و در دانشگاه هم این رشته را ادامه داد.او فارغ التحصیل فوق لیسانس ادبیات نمایشی است .

تیما پوررحمانی کار خود را با ساختن فیلم های کوتاه و کار دستیاری دنبال کرد و بعد از سال ها مجدداً به سوی بازیگری سوق پیدا کرد و در سریال بی قید و شرط ( آسمان همیشه ابری نیست ) ایفای نقش کرد. در ادامه این مطلب با بیوگرافی تیما پور رحمانی و عکس های این بازیگر همراه باشید.

شاید بپسندید: استوری مفهومی و زیبای الناز ملک بازیگر زخم کاری+عکس های جدیدش

فعالیت های هنری تیما پور رحمانی

تیما پوررحمانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار تیما پوررحمانی می‌توان به بازیگری در سریال آسمان همیشه ابری نیست، سریال آسمان هوای باران دارد و فیلم طاقباز اشاره کرد.

تیما پوررحمانی در سال 1389 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم تیما پوررحمانی در این سال، بازیگری در سریال آسمان همیشه ابری نیست به کارگردانی سعید عالم‌زاده محسوب می‌شود.

تیما پور رحمانی

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی تیما پوررحمانی بازی در سریال آسمان همیشه ابری نیست بوده است. تیما پوررحمانی سال 1389 سریال آسمان همیشه ابری نیست نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با سعید عالم‌زاده همکاری داشته است. تیما پوررحمانی توانست با بازی در سریال آسمان همیشه ابری نیست تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر آتنه فقیه‌نصیری، فلور نظری، سپند امیرسلیمانی و لیلا بلوکات بر تجارب او افزود.

تیما پوررحمانی علاوه‌بر سریال آسمان همیشه ابری نیست، سال 1396 در سریال آسمان هوای باران دارد نیز بازی کرده است. تیما پوررحمانی این‌بار با شهرام شاه‌حسینی یعنی کارگردان سریال آسمان هوای باران دارد و هنرمندانی چون فریبا کوثری، مرجانه گلچین، فریبا جدیکار و علی عمرانی همکاری داشت.

تیما پور رحمانی

تیما پوررحمانی بازیگر سریال آسمان همیشه ابری نیست ازدواج کرده و به دبی مهاجرت کرده است.

 

تیما پور رحمانی

هدف بازیگری

هدفم اینه که در کنار ادامه تحصيل بتونم به جايگاهی برسم كه بتونم نه تنها در كشور خودم بلكه در عرصه های جهانی حرف هايی برای گفتن داشته باشم و با حرفه و هنر خودم مردم سرزمينم رو سرافراز كنم.

گویندگی

جز بازيگری كار گويندگی انجام ميدم و اين كار هم شيرينی های خاص خودش رو برام داره اما در كل بازيگری تئاتر كه بزرگترين كلاس درس بوده همشه اصلی ترين فعالیت هنری ام است.

تیما پور رحمانی

آرزوی هنری

با تمام وجودم آرزو می كنم كه فرهنگ تئاتر و تئاتر ديدن در كشورمون رشد بكنه و همچنين آرزوی قلبيم اينه كه مردم منو بپذيرند و بتونم جايگاه مناسبی در جامعه داشته باشم.

برخی از سریال و فیلم ها …

  • سریال پروانه ای در باد
  • سریال با من بمان مادر
  •  سریال عاطفه
  •  سریال آسمان هميشه ابری نيست
  • فیلم ٥٧٨ روز انتظار
  • فیلم بی خوابی

درباره سریال آسمان همیشه ابری نیست

«آسمان همیشه ابری نیست»، روایتگر زندگی و دغدغه‌های 5 دوست و همکلاسی است که هر یک به فرا خور زندگیشان با مسائل و مشکلاتی مواجه هستند. دخترانی که در برهه حساس نوجوانی، روزهای تلخ و شیرینی را تجربه می‌ نمایند. روزهایی که گاه با قهر و آشتی و گاه با اشک و لبخند سپری می‌ شود.

source

توسط funkhabari.ir