شرکت نیکون در طی مراسم State of Play، تریلر یکی از جدیدترین بازی‌های علمی تخیلی خود با نام HELL is US منتشر کرد. این بازی یک عنوان سوم شخص در سبک اکشن/ماجراجویی بوده که به نظر می‌رسد دنیای بسیار ترسناکی داشته باشد و داستان آن در کشوری رخ می‌دهد که جنگ داخلی بلای جان آن شده است. عنوان هل ایز آس در سال 2025 برای پلتفرم رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد. این ساخته جدید استودیوی روگ فکتور (Rogue Factor)، با موتور آنریل انجین 5 ساخته شده و دنیای بسیار جالبی دارد.

این بازی توسط جاناتان ژاک بلتت کارگردان هنری بازی Deus Ex: Human Revolution کارگردانی شده است. برای اولین بار در بهار سال 2023 میلادی شاهد رونمایی این عنوان بودیم و به نظر می‌رسد انتظارها به اتمام رسیده است. این بازی در ابتدا قرار بود سال 2023 میلادی منتشر شود که به دلیلی نامعلوم، این اتفاق رخ نداد. روند ساخت این بازی تا همین امروز، . اما حالا با این تریلر جدید شاهد بازگشت بازی Hell is Us هستیم که قرار است در سال 2025 میلادی منتشر شود. این تریلر تازه برای اولین بار بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی را به نمایش می‌گذارد.

بازی HELL is US

دارک سولزی که از فیلتر چرنوبیل رد شده است

Hell is Us ترکیبی عجیب از یک بازی ARPG سوم شخص و ژانر ترسناک است. در آینده نزدیک این بازی، دنیا با دو مشکل مشخص روبه‌رو است: یک جنگ داخلی که کشوری نامشخص را از هم پاشیده و همچنین یک فاجعه مرموز که باعث ظهور موجودات ماوراء الطبیعه‌ای شده که با سلاح‌های مدرن نمی‌توان به آن‌ها آسیب زد. شما در این بازی به نقشه، دوربین و قطب‌نمایی دسترسی ندارید و دست شما برای اکتشاف کاملا باز است.

کارگردان هنری بازی در پستی از بلاگ پلی استیشن، در این مورد گفت: « در ساخت Hell is Us، ما تصمیم گرفتیم از هنجارهای مرسوم فاصله بگیریم تا چیزی متفاوت ارائه دهیم. برخلاف بسیاری از بازی‌های مدرن که بازیکنان را با نقشه‌های دقیق، ژورنال‌های جستجو و کمک مداوم راهنمایی می‌کنند ما تصمیم گرفته‌ایم این کمک‌های سنتی را به‌کلی حذف کنیم. اگرچه این انتخاب می‌تواند دردسر ساز باشد، اما هدف آن ایجاد یک تجربه عمیقا همه‌جانبه است. شما باید هر گوشه از جهان خود را کاوش کنید، حتی به کوچکترین سرنخ‌ها توجه کنید و در حل معما‌های پیش رو خلاق باشید. ما قاطعانه باور داریم که این رویکرد درگیری بازیکنان را با بازی افزایش می‌‌دهد و شما را وارد ماجرایی می‌کند که در آن هر کشف نتیجه تلاش شناختی شماست.»

منبع: Gematsu

source

توسط funkhabari.ir