فروش بازی Star Wars Outlaws به حدی ناامید کننده بوده که یوبی‌سافت به عنوان ناشر این بازی، به آن واکنش نشان داده. گزارش‌ها تا پیش از این ادعا داشتند که تا پایان ماه آگوست، این بازی حتی به یک میلیون نسخه فروش هم نرسیده است. آمار ضعیفی که تاثیر زیادی بر کاهش ارزش سهام شرکت فرانسوی داشته است.

Star Wars Outlaws که توسط استودیو Massive Entertainment ساخته شده بود، سرانجام پس از حواشی فراوان، در ماه گذشته منتشر شد. واکنش‌ها به این بازی بسیار متفاوت بود و برخی منتقدان از آن به عنوان یک قدم رو به جلو برای یوبی‌سافت یاد می‌کردند. برخی دیگر از منتقدان هم معتقد بودند که بازی همچنان به اندازه سایر عناوین این کمپانی، معمولی و پر ایراد است. در نهایت، این دو دستگی به مخاطبان هم راه پیدا کرد و حالا می‌بینیم که تاثیرش را روی آمار فروش بازی گذاشته است.

یوبی‌سافت اخیرا گزارشی تازه از درآمد خود منتشر کرده که در آن به وضوح از عملکرد تجاری بد بازی جدیدشان می‌گوید: «علی‌رغم امتیازات خوب منتقدان (76 در متاکریتیک) و کاربران (3.9 از 5 در Epic store) که نشان دهنده کیفیت بازی جدید جنگ ستارگان است، فروش بازی Star Wars Outlaws کمتر از حد انتظار بود.»

فروش بازی Star Wars Outlaws

فروش ناامید کننده بازی Star Wars Outlaws

یوبی‌سافت می‌گوید که تیم‌های توسعه این شرکت در حال ساخت پچ‌هایی برای بهبود بازی، بر اساس بازخورد بازیکنان هستند. ظاهرا این شرکت هنوز به طور کامل از بازی جدیدش ناامید نشده و سعی می‌کند تا بازی را بهبود دهد. Massive Entertainment هم اعلام کرد که این پچ‌ها باعث بهینه سازی، پولیش کردن گیم پلی و مواردی از این دست می‌شود. همینطور برخی ایرادات بازی در بخش‌های مبارزه و مخفی کاری هم به زودی بر طرف خواهد شد.

این استودیو همچنین اعلام کرد که علی‌رغم ناامید کننده بودن فروش بازی Star Wars Outlaws، به پشتیبانی از آن ادامه می‌دهد. اولین DLC داستانی این بازی با نام Wild Card، در تاریخ 21 نوامبر (1 آذر) منتشر خواهد شد. این DLC، داستان کی و نیکس را روایت می‌کند که به یک تورنومنت سطح بالای Sabacc وارد می‌شوند. در ادامه، آن‌ها با لاندو کالریسیان افسانه‌ای مواجه خواهند شد. علاوه بر این‌ها، ماموریت‌های فرعی و contractهای بیشتری به صورت کاملا رایگان، برای همه بازیکنان منتشر خواهند شد.

در همین حال و در همان تاریخ 21 نوامبر، شاهد آمدن Star Wars Outlaws به فروشگاه استیم خواهیم بود. یوبی‌سافت اخیرا تایید کرده که قصد دارد تا همه بازی‌های خود را، از روز اول عرضه در استیم هم قرار دهد. بازی Assassin’s Creed Shadows هم که اخیرا تا سال 2025 تاخیر خورد، از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

منبع: Gamingbolt

source

توسط funkhabari.ir