مدیرعامل استودیو بلوبر تیم در گفتگو تازه‌ای به عدم علاقه کونامی به انتشار ریمیک Silent Hill 2 برای کامپیوتر اشاره کرده است. ریمیک سایلنت هیل 2 این ماه به‌طور رسمی منتشر می‌شود و اگرچه خبری از نسخه ایکس‌باکس نیست، اما قرار نبوده این اثر برای پلتفرم دیگری غیر از PS5 منتشر شود.

طرفداران سایلنت هیل 2 سال‌هاست انتظار انتشار یک نسخه جدید را می‌کشند. کونامی در نهایت با همکاری Bloober Team، سازنده بازی مدیوم به درخواست طرفداران جامه‌ی عمل پوشیدند. هر چند اسم این سری بازی همیشه با پلی‌استیشن گره خورده است و کونامی نیز همین نظر را دارد. اما مدیران بلوبر تیم سخت تلاش کرده‌اند تا کونامی را برای توسعه نسخه کامپیوتر متقاعد کنند و در نهایت موفق شده‌اند تا نظر آنها را جلب کنند.

پیتر بابینو، مدیرعامل بلوبر تیم در مورد نسخه کامپیوتر Silent Hill 2 گفت: «بدون شک سایلنت هیل 2 اثری است همیشه و از همان ابتدا، همدم برند پلی‌استیشن بوده است. در ابتدای کار مجبور شدیم سخت تلاش کنیم تا کونامی را برای نسخه پی‌سی راضی کنیم. بازار اصلی برای آنها پلی‌اسیتشن است و نیم‌نگاهی هم به استیم دارند و فکر می‌کنم که این بازی در نهایت انتشار موفقیت‌آمیزی خواهد داشت.»

ریمیک Silent Hill 2 کامپیوتر

ریمیک Silent Hill 2 در راه است

بازسازی سایلنت هیل 2 با حواشی متخلفی همراه بوده است. در ابتدا طرفداران از طراحی کاراکتر جیمز ساندرلند رضایت نداشتند. تریلرهای بازی نیز طبق نظر طرفداران، چنگی به دل نمی‌زد. مدیرعامل بلوبر تیم حتی مجبور شد تا واکنش نشان دهد و بگوید که تریلرها توسط کونامی تهیه شده‌اند و کار آنها نبوده است. مدیرعامل از طرفداران خواست که به این بازی فرصت دهند و سریع دست به قضاوت نبرند.

مطالب پیش‌نمایش ریمیک Silent Hill 2 به یک اثر باکیفیت اشاره دارند. بلوبر تیم نه‌تنها صحنه به صحنه بازی اصلی را بازسازی کرده، بلکه محتوای قابل‌توجهی هم اضافه کرده است. این باعث شده تا مدت‌زمان Silent Hill 2 Remake حدود دو برابر بازی اصلی شود. تغییر دوربین روایتگر بازی هم باعث شده تا بتوان محیط را با دقت بیشتری جستجو کرد. این بازی فرصت عالی در اختیار افرادی قرار می‌دهند که می‌خواهند تمامی اتاق‌ها و مکان‌ها را با دقت بگردند.

بلوبر تیم و کونامی برای انتشار ریمیک سایلنت هیل 2 در تاریخ هفدهم مهر آماده می‌شوند. این اثر برای کامپیوتر و PS5 منتشر می‌شود. گزارش تازه‌ای نشان داد که سایلنت هیل 2 به مدت یک سال در انحصار PS5 خواهد بود. به عبارت دیگر، احتمال انتشار بازی برای ایکس‌باکس هم در سال آینده میلادی وجود دارد.

منبع: IGN

source

توسط funkhabari.ir