بیش از یک دهه از پایان نسخه آمریکایی سریال آفیس می‌گذرد. با این حال، این سیتکام معروف، همچنان طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. به همین دلیل، دو کمپانی متا و NBCUniversal با یکدیگر همکاری می‌کنند تا یک بازی واقعیت مجازی بر اساس این سریال تولید کنند. در بازی The Office World، شما به یکی از کارمندان کمپانی داندر میفلین تبدیل می‌شوید و در جهان این سریال ماجراجویی می‌کنید.

The Office World قرار است به طور انحصاری برای پلتفرم Meta Horizon منتشر شود. این بازی حتی به گیمرها اجازه می‌دهد تا میز خود را در دفتر داندر میفلین انتخاب کنند. بعد از این کار، بازیکنان باید با مینی گیم‌هایی دست و پنجه نرم کنند که مستقیما از فصل نهم و آخر این سریال الهام گرفته شده‌اند. بازی مذکور همچنین برخی از سکانس‌های به یاد ماندنی سریال آفیس را هم بازسازی می‌کند. مثل لحظه ریخته شدن خوراک چیلی کوین مالون بر کف اداره، یا محصور شدن منگنه دوایت شروت در ژله!

به نظر می‌رسد که المان‌های زیادی از سریال اصلی در این بازی حضور داشته باشند. این المان‌ها حتی روی گیم پلی و روند بازی شما هم تاثیر گذار خواهند بود. به طور مثال، بازیکنان می‌توانند میز خود را در اداره شخصی سازی کنند؛ اما فقط با داشتن آیتم‌هایی به نام Schrute Bucks. با داشتن این آیتم، می‌توانید از دستگاه فروش خودکار موجود در دفتر، چیزهای تزئینی جالبی بخرید.

بازی سریال آفیس The Office World

بازی واقعیت مجازی سریال آفیس در سال جاری منتشر می‌شود

با این حال، به نظر می‌رسد که The Office World یکی از جنبه‌های اصلی سریال را از دست داده: کاراکترها. مخاطبان، این سریال را تنها بخاطر دیدن یک کمدی در محل کاری به هم ریخته تماشا نمی‌کردند. یکی از اصلی‌ترین دلایل موفقیت سریال آفیس، وجود کاراکترهای دوست داشتنی و خاص در آن بود. به همین دلیل به نظر می‌رسد تا بازاریابی برای بازی اقتباسی از این سریال، بدون حضور بازیگران آن، سخت باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب The Office World، این است که به شما اجازه می‌دهد تا قسمت‌هایی از این سریال را در حین بازی تماشا کنید. شما می‌توانید از اپلیکیشن استریم Peacock در هدست Meta Quest استفاده کرده تا این برنامه را تماشا کنید. این موضوع می‌تواند حس غرق‌ شدگی بیشتری در دنیای The Office به شما دهد. حسی که قطعا برای هواداران سریال جذاب خواهد بود.

بازی The Office World همین امسال و در تاریخ 10 اکتبر در پلتفرم متا هورایزن منتشر خواهد شد. در همین حال، اولین تریلر از ورژن استرالیایی سریال آفیس هم به تازگی منتشر شده. استریم Peacock همچنین در حال ساخت یک اسپین آف از ورژن آمریکایی است که The Paper نام دارد. هنوز تریلری از این سریال منتشر نشده اما گفته می‌شود که احتمالا در سال 2025 شاهد پخش این سریال خواهیم بود.

منبع: Gamespot

source

توسط funkhabari.ir