به تازگی اعلام شد که Black Myth: Wukong در ماه اول ۲۰ میلیون نسخه در پلتفرم‌های پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی فروخته است.

این اطلاعات از Ken Kutaragi در نمایشگاه بازی‌های تویکو به دست آمد که در یک اسلاید نشان داد Black Myth: Wukong در سه روز اول ۱۰ میلیون و در یک ماه ابتدایی ۲۰ میلیون نسخه فروخته است. این بازی همچنین شاهد اوج ۳ میلیون بازیکن همزمان در تمامی پلتفرم‌ها بود.

جالب توجه است، طبق SteamDB، کمی بیش از ۲.۴ میلیون نفر از این بازیکنان همزمان روی رایانه‌های شخصی بودند (با فرض اینکه این تعداد در زمان اوج ۳ میلیون نفر باشد)، به این معنی که حدود ۶۰۰ هزار بازیکن در پلی استیشن ۵ مشغول بازی بودند.

Black Myth: Wukong

این بدان معناست که طبق این اعداد، حداقل در زمان اوج بازیکنان همزمان، حدود ۸۰ درصد از آن‌ها روی رایانه‌های شخصی بازی را تجربه می‌کردند. ۲۰ میلیون نسخه در یک ماه، Black Myth: Wukong را به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین بازی‌ها تا به امروز، در یکی از رتبه‌های برتر قرار می‌دهد.

با توجه به سایت جمع‌آوری نقد متاکریتیک، این بازی به طور کلی نقدهای مثبتی را از سوی کاربران پی‌سی و پلی‌استیشن ۵ دریافت کرده و امتیاز ۸۱ از ۱۰۰ برای نسخه PC و ۷۵ از ۱۰۰ برای نسخه PS5 کسب کرده است.

به گفته دنیل کامیلو (که چند هفته پیش فروش ۲۰ میلیونی را گزارش کرده بود)، انتظار می‌رود بسته الحاقی بازی Black Myth: Wukong در جشن سال نوی چینی منتشر شود.

source

توسط funkhabari.ir