گزارش شده است که بلیزارد در حال حاضر روی یک بازی تیراندازی در دنیای StarCraft کار می‌کند. این ادعا در گزارش جدید جیسون شرایر، روزنامه‌نگار بلومبرگ، آمده است. شرایر این ادعا را در آخرین قسمت از IGN’s Podcast Unlocked مطرح کرد. در این پادکست Ryan McCaffrey، سردبیر IGN از او در مورد این بازی سوال کرد. McCaffrey خاطرنشان کرد که تیمی در بلیزارد زیر نظر Dan Hay، رئیس سابق سری بازی‌های Far Cry در Ubisoft، بر روی بازی کار می‌کنند.

در این گزارش به دو تیرانداز قبلی StarCraft اشاره شده است که می‌گوید: بیشتر توسعه‌دهندگان از کار اخراج شدند، در حالی که تعداد کمی با Hay باقی می‌مانند تا بر روی یک تیرانداز جدید از دنیای StarCraft کار کنند. شاید بعد از StarCraft Ghost و Ares، سومین بار بتوانند موفق شوند.

مک کافری پس از خواندن بخش از گزارش در پادکست از شرایر پرسید: آیا این چیزی است که در حال حاضر در آنجا در حال وقوع است که اگر لغو نشود، اگر ادامه پیدا کند، ممکن است زمانی درباره آن بشنویم؟ شرایر پاسخ داد: اگر لغو نشود. منظورم این است که احتمال لغو شدنش زیاد است، بالاخره این بلیزارد است، سابقه آنها در ژانر تیراندازی StarCraft خوب نیست. بله، این پروژه‌ای است که تا آنجایی که من می‌دانم در حال توسعه است، یا حداقل تا زمانی که این گزارش را نوشتم، در حال توسعه بود. یعنی بله، آنها در حال کار روی یک تیراندازی StarCraft هستند، StarCraft در بلیزارد نمرده است.

پس از یک دهه حضور در استودیوی مونترال، Dan Hay یوبی سافت را در سال 2021 ترک کرد. سپس در دسامبر 2022 اعلام شد که او یک بازی survival را در بلیزارد توسعه می‌دهد، اما در ژانویه 2024 اعلام شد که این بازی که با اسم رمز Odyssey شناخته شده بود، لغو شده است.

source

توسط funkhabari.ir