اولین بسته الحاقی Star Wars Outlaws، با عنوان Wild Card قرار است در تاریخ 21 نوامبر امسال (1 آذر 1403) منتشر خواهد شد. در این بسته الحاقی، قهرمان اصلی داستان کی (Key)، برای نفوذ در یک تورنمنت Sabacc استخدام می‌شود.

اما زمانی که با Lando Calrissian، قمارباز بدنام این بازی مواجه می‌شود، پی می‌برد که در واقع بازی دیگری پشت پرده در جریان است. به همراه این DLC که داستان مربوط به خود را دارد و باید به صورت خریده شود، یک سری محتوای رایگان هم وجود دارد. این محتواهای رایگان در قالب قراردادهای جدید در اختیار همه بازیکنان قرار خواهد گرفت. شرکت یوبیسافت تایید کرده که نسخه کامپیوتر این بسته الحاقی هم در همین تاریخ از طریق استیم منتشر خواهد شد. دومین بسته الحاقی Star Wars Outlaws با نام A Pirate’s Fortune در بهار 2025 منتشر خواهد شد.

همچنین تایید شده که در دومین بسته الحاقی Star Wars Outlaws، شخصیت هوندو اوناکا هم حضور دارد. در ادامه اخبار یوبیسافت، این شرکت اعلام کرد که فروش بازی جنگ ستارگان قانون شکنان کمتر از حد انتظار بوده است. در نتایج مالی نیمه دوم سال، تایید شده که این بازی فروشی کمتر از انتظارش بوده است. با وجود این عملکرد ضعیف، یوبیسافت در ادامه گفت: «تیم‌های ما به طور کامل در حال کارند تا به سرعت مجموعه‌ای از به روزرسانی‌ها را برای بهبود و ارتقای تجربه بازیکنان پیاده‌سازی کنند.»

بسته الحاقی Star Wars Outlaws

برنامه‌های جدید برای بازی Star Wars Outlaws

این شرکت در بیانیه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد، در مورد برنامه‌های خود بیشتر توضیح داد. در بیانیه آمده که: «شرکت به شدت در حال کار بر روی ایجاد چندین به‌روزرسانی برای عناوین مختلف هستیم که بهینه‌سازی، پالایش گیم‌پلی و تنظیمات مربوط به مبارزه و گیم‌پلی مخفی‌کاری را برای شما به ارمغان خواهد آورد». البته با تمامی این مسائل آیا این اقدامات کافی خواهد بود تا سرنوشت بازی Star Wars Outlaws تغییر کند یا نه، هنوز مشخص نیست.

با این حال شرکت یوبیسافت در ابتدا پیش‌بینی کرده بود بازی Star Wars Outlaws که در سه ماهه دوم سال مالی جاری چیزی در حدود 718 میلیون دلار درآمد خواهد داشت، اما بعد از انتشار این بازی، این مقدار را به 553 میلیون دلار کاهش داده که این موضوع مهر تاییدی بر عدم موفقیت بازی جدید جنگ ستارگان و شکست تجاری آن می‌زند. بازی Star Wars Outlaws جدیدترین محصول شرکت یوبیسافت و استودیو Massive Entertainment است که هم اکنون روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

منبع: VCG

source

توسط funkhabari.ir