سوال تصویری با تفاوت تصویر مرد بنا:  برای یک آزمون هیجان انگیز یا چالش تفاوت آماده شوید؟ با بررسی دو تصویر استاد بنا که یکسان به نظر می رسند، مهارت های مشاهده خود را تقویت کنید. به شکل ها، رنگ ها و جزئیات دقت کنید تا در 10 ثانیه پنج تفاوت را پیدا کنید. بیایید ببینیم آیا می توانید همه آنها را تشخیص دهید!

تفاوت را پیدا کنید: فکر می کنید چشم تیزبینی دارید؟ وقت آن است که آن را امتحان کنید! این پازل تصویری جالب را بررسی کنید و ببینید آیا می توانید 5 تفاوت بین این دو عکس “یکسان” مرد بنا که در حال تعمیر دیوار است را تشخیص دهید. حتی برای کوچکترین تغییرات، چه شکل، رنگ یا بافت، چشمان خود را باز نگه دارید. با مجله خبری چشمک و سوال تصویری با تفاوت تصویر مرد بنا همراه باشید.

 

سوال تصویری با تفاوت تصویر مرد بنا

با این پازل تصویری جذاب برای یک چالش کارآگاهی هیجان انگیز آماده شوید! به جای شکستن یک معمای معمولی، وظیفه شما یافتن 5 تفاوت پنهان بین دو تصویر تقریباً یکسان مرد بنا در سوال تصویری با تفاوت تصویر مرد بنا است. می توانید مهارت های مشاهده خود را بر روی عکس متمرکز و تقویت کنید و تمام تفاوت های ظریف را تنها در 10 ثانیه مشاهده کنید؟

ساعت در حال تیک تیک است—جستجوی خود را اکنون شروع کنید!

این تصاویر کشتی کروز را از نزدیک بررسی کنید.

5 تفاوت را در 10 ثانیه در این تصاویر استاد بنا پیدا کنید!

روی هر جزئیات تمرکز کنید! آیا می توانید قبل از تمام شدن ثانیه ها، تمام تفاوت های پنهان را ببینید؟ شمارش معکوس اکنون شروع می شود:

شاید بخشی از کشتی کروز یا تغییر رنگ جزئی باشد. هوشیار باشید!

آیا چیزی در پس زمینه است یا شاید موقعیت تغییر کرده است؟

آیا قبل از اینکه وقت شما به پایان برسد هر سه تفاوت را متوجه شدید؟

زمان تمام شده است!

سوال تصویری با تفاوت تصویر مرد بنا

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب سوال تصویری با تفاوت تصویر مرد بنا

چطور شد؟ آیا تمام جزئیات پنهان را مانند یک حرفه ای واقعی تشخیص داده اید، یا هنوز سر خود را برای پیدا کردن تفاوت ها می خارید؟ چه آن را قبول کردید یا آن را چالش برانگیز دیدید، خود را تشویق کنید – این پازل آسان نبود! اکنون، برای افشای بزرگ آماده شوید!

به شما تبریک می‌گویم که مهارت‌های مشاهده خود را تقویت می‌کنید! موفقیت خود را با بررسی راه حل زیر جشن بگیرید تا ببینید چگونه این کار را انجام داده اید. به تمرین ادامه دهید – همیشه یک پازل جدید در انتظار شکسته شدن است!

 

.

.

.

.

.

همانطور که دوباره تصاویر را مشاهده می کنید، به هر سرنخ پنهان افتخار کنید.

سوال تصویری با تفاوت تصویر مرد بنا

از هیجان سفر کارآگاهی لذت ببرید. چشمان تیزبین خود را آماده نگه دارید!

امیدوارم از مطلب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

source

توسط funkhabari.ir