تست هوش با شناسایی مدیر شرکت: آیا می توانید در عرض 5 ثانیه متوجه شوید که در تصویر فوق کدامیک از این سه مرد، رئیس است. خوانندگان با ضریب هوشی بالا می توانند در عرض 5 ثانیه تشخیص دهند که در بین سه مرد چه کسی رئیس است. آیا شما یکی از آنها هستید؟ اکنون هوش خود را آزمایش کنید! پازل های تصویری نوعی بازی فکری هستند که تفکر انتقادی و مهارت های حل مسئله خواننده را آزمایش می کند. این چالش ها پتانسیل افزایش هوش و بهبود تمرکز را دارند.

رایج‌ترین چالش‌های پازل تصویری شامل یافتن یک اشتباه، حل یک کد یا پیدا کردن شی پنهان در تصویر است. تمرین منظم چنین چالش هایی به تقویت مهارت های حل مسئله کمک می کند و همچنین یک تمرین سالم برای مغز فراهم می کند. آیا ضریب هوشی بالایی دارید؟ اکنون با کمک تست هوش با شناسایی مدیر شرکت مجله خبری چشمک دریابید!

تست هوش با شناسایی مدیر شرکت

این چالش های پازل مهارت های مشاهده و توجه شما به جزئیات را آزمایش می کند. بنابراین مطمئن شوید که تمام جزئیات دقیق تصویر را بررسی کنید.

در تصویر به اشتراک گذاشته شده در بالا، سه مرد در یک اتاق دیده می شوند. همه آنها درگیر بحث هستند. یکی از این سه مرد رئیس شرکت است. شما 5 ثانیه فرصت دارید تا او را پیدا کنید. با تست هوش با شناسایی مدیر شرکت همراه باشید.

این پازل تصویری دقت و هوش شما را آزمایش خواهد کرد.

زمان شما از الان شروع می شود!

خوانندگان باید توجه زیادی داشته باشند تا رئیس را از بین این سه نفر پیدا کنند.

تست هوش با شناسایی مدیر شرکت

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش با شناسایی مدیر شرکت

آیا مدیر یا رئیس شرکت را پیدا کرده اید؟ زمان در حال اتمام است. خوانندگانی که می توانند چنین مسائل چالش برانگیزی را به سرعت حل کنند، حل کننده های عالی مسئله با تیزترین مغزها هستند.

و…

زمان تمام شده است. می توانید بیشتر تلاش کنید یا به پایین رفته و پاسخ را بررسی کنید.

 

.

.

.

.

.

.

.

 

چند نفر از شما حدس زده اید که رئیس بین این سه نفر کیست؟ به خوانندگانی که رئیس را پیدا کردند تبریک می گویم. شما مهارت مشاهده عالی و هوش بالایی دارید. کسانی که نتوانستند می توانند راه حل ارائه شده در زیر را بررسی کنند.

رئیس سومین مردی است که پیراهن سفید و شلوار مشکی پوشیده است، زیرا کت خود را روی صندلی گذاشته است. او در حال شنیدن توضیحات کارمندان در مورد موضوع خاص است و به صحبت های آن ها فکر می کند.

تست هوش با شناسایی مدیر شرکت

اگر از حل این چالش پازل لذت بردید، آن را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید و ببینید چه کسی باهوش تر است.

امیدوارم از سوال تصویری با شناخت آدم دروغگو استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

source

توسط funkhabari.ir