نازنین بیاتی در 15 دی 1368 متولد شد. او دانش آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تنکابن است. اولین حضور سینمایی وی در فیلم دربند بود که خوش درخشید و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم فجر شد. همچنین او به خاطر بازی در سریال گلشیفته موفق به دریافت تندیس بهترین بازیگر کمدی از نوزدهمین جشنواره حافظ شد. از مهمترین فیلم های سینمایی بیاتی که فروش موفقی داشتند می توان به دربند، رخ دیوانه، آینه بغل، مغزهای کوچک زنگ زده، دینامیت، سگ بند، جوجه تیغی و … اشاره کرد. همچنین او در سریال های معروفی نظیر گلشیفته، مانکن و هفت به ایفا نقش پرداخته است.

نازنین بیاتی در سریال قطب شمال

سریال قطب شمال با سرمایه گذاری گروه بین المللی پارس پندار نهاد و کارگردانی امین محمودی یکتا و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان، یکی از سریال های نمایش خانگی بود که در بهار و تابستان 1403 از پلتفرم فیلیمو پخش شد. این سریال بر طبق آمار گوگل ترند، بیشترین دنبال کننده را در بین سریال های نمایش خانگی که در آن مقطع زمانی پخش می شدند داشته است و این نشان از محبوبیت سریال و رضایت بالای مخاطبان از تماشای آن بوده است.

داستان سریال قطب شمال از رمان معروف کنت مونت کریستو اقتباس شده است. همایون منصوری 12 سال پیش به خاطر خیانت رفقای نزدیک خود به زندان می افتد و پس از آزادی از زندان به دنبال انتقام از آنهاست. او هویت و چهره خود را به آرشام یکتا تغییر می دهد. او با نقشه های پارسا – وکیل خود (با بازی ماکان آریا پارسا) به دوستان قدیمی خود نزدیک می شود و با ترفندهایی به دنبال انتقام گیری از آنهاست. در این مسیر دختری به نام صحرا که نازنین بیاتی نقش آن را بازی می کند، به عنوان همسر در کنار آرشام است و به او در مسیر انتقام کمک می کند. هر چند که صحرا با نقشه قبلی به آرشام نزدیک شده و قصد داشته ثروت او را تصاحب کند، اما در ادامه داستان عاشق آرشام می شود و او را در مسیر انتقام یاری می دهد.

بازی فرزاد فرزین و نازنین بیاتی در سریال قطب شمال

از دیگر بازیگرانی که در سریال قطب شمال در کنار نازنین بیاتی حضور داشتند می توان به فرزاد فرزین، آناهیتا درگاهی، امیر حسین فتحی، فرزاد حسنی، عباس جمشیدی فر، ماکان آریا پارسا، آتوسا کلانتری، مه لقا می نوش زاد اشاره نمود.

گروه بین المللی پارس پندار نهاد – سرمایه گذار سریال قطب شمال

همانطور که اشاره شد، گروه بین المللی پارس پندار نهاد سرمایه گذار سریال قطب شمال است. این اولین سرمایه گذاری گروه بین المللی پارس پندار نهاد در حوزه فیلم سازی است و با توجه به رضایت بالای مخاطبان از این سریال می توان گفت که این سرمایه گذاری موفقیت آمیز بوده است. پارس پندار نهاد یک مجموعه گسترده با فعالیت‌های متنوع و کاربردی در کشور است که بیش از 16 سال تجربه حضور در زمینه‌هایی مختلف آموزشی، کاریابی بین المللی، توسعه کسب و کارهای داخلی در بازارهای بین المللی و مواردی از این قبیل را دارد.

بعضی از شرکت های زیر مجموعه گروه بین المللی پارس پندار نهاد به شرح زیر است:

  • موسسه حقوق دادگران حق و عدالت
  • دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی راه پارسی کانادا
  • دفتر مشاوره و خدمات کارآفرینی پارسی نهاد
  • موسسه آموزش عالی فن پردازان
  • مرکز آموزش مجازی پارس
  • انتشارات پارسیان دانش پندار
  • مرکز آموزش هوایی هما
  • و …

سرمایه گذاری پارس پندار نهاد در سریال قطب شمال

ماکان آریا پارسا بنیان گذار و مدیرعامل پارس پندار نهاد است که نقش قابل توجهی در رشد و توسعه این گروه بین المللی داشته است. آریا پارسا با 38 سال سن توانسته است موفقیت های چشمگیری در حوزه کارآفرینی و مدیریت کسب و کار به دست بیاورد. او دارای صدای دلنشین و جذابی است و پس از انتشار چندین آهنگ به عنوان خواننده، از آلبوم رسمی خود با نام قطب شمال رونمایی کرد.

source

توسط funkhabari.ir