دانلود بازی Chains of Fury برای کامپیوتر

بازی Chains of Fury یک شوتر اول شخص با هیجان بالا است که اکشن دیوانه‌وار شوترهای قدیمی مانند DOOM، Duke Nukem 3D و Quake را با طنز تاریک و استایل شیک کتاب‌های مصور ترکیب می‌کند. این بازی یک نامه عاشقانه به دوران آثار اکشن دهه 90 است که معمولاً به دلیل مکانیک‌های قدیمی با سرعت بالا و گیم‌پلی نفس گیر شناخته می‌شود. با این حال این بازی با ایده‌های مدرن، هرج‌ومرج و تخریب را افزایش می‌دهد. در Chains of Fury شما به عنوان یک مزدور بازی می‌کنید که توسط مشتریانش به وی خیانت شده و در زندان رها می‌شوید. شما با خشم و تشنگی برای انتقام، آزاد می‌شوید تا مسئولین را شکار کنید.

هسته اصلی گیم پلی Chains of Fury سرعت و اکشن بی امان است. اگر بازی‌های کلاسیک شوتر مانند DOOM یا Quake را بازی کرده‌اید، این اثر برای شما است. نابودی دائمی دشمنان برای حرکت به سمت جلو در بازی وجود دارد و شما را تشویق می‌کند تا در حالی که رگبار گلوله‌ها، مواد منفجره و هر چیز دیگری را پرتاب می‌کنید، به حرکت ادامه دهید. این بازی به رفلکس‌های سریع، سبک‌های بازی تهاجمی و تسلط بر سلاح‌های مختلف در اختیار شما پاداش می‌دهد. یکی از ویژگی‌های برجسته محیط‌های تخریب پذیر است. برخلاف مراحل ثابت اکثر شوترهای قدیمی، در اینجا می‌توانید دیوارها و موانع را به طور کامل نابود کنید.

سفر شما برای انتقام توسط زرادخانه‌ای از سلاح‌های وحشیانه مشخص می‌شود که برای نابودی هر چیزی که در راه شما قرار می‌گیرد طراحی شده است. انتظار داشته باشید که همه چیز از تفنگ ساده و مسلسل گرفته تا ابزارهای خلاقانه‌تر تخریب مانند سلاح‌های مبتنی بر انرژی یا مواد منفجره را پیدا کنید. Chains of Fury به شدت از استایل کتاب‌های مصور الهام گرفته و گرافیک دو بعدی و سه بعدی را برای ایجاد ظاهری چشمگیر و منحصر به فرد ترکیب می‌کند. در حالی که بسیاری از شوترهای مدرن بر روی رئالیسم یا گیم‌پلی تاکتیکی با سرعت آهسته تمرکز می‌کنند، Chains of Fury به شکل ساده‌تری از این ژانر بازمی‌گردد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Metal Slug Attack Reloaded و Escape From Hata را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Chains of Fury برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 Service Pack 1 , Windows 8 , Windows 10
Processor: CPU @ 4.0GHz (amd fx-8350 / i5-3570K equivalents or better)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960 / AMD Radeon R9 280 equivalents or better
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Speakers or headphones

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 (64-bit) Service Pack 1, Windows 8 (64-bit), Windows 10 (64-bit)
Processor: CPU @ 4.0GHz (amd fx-8350 / i5-3570K equivalents or better)
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX1070 8GB or better
DirectX: Version 10
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Speakers or headphones

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

This game is not for you if you want to save the world and become the hero everyone needs (or even deserves). Move along, we have an anti-hero bad-ass over here, ready to compete for the title of The Meanest Bastard Ever. His testosterone level can only be measured in the Fury scale, his death toll is unknown and the amount of bullets he’d shot is uncountable. He’s a hired gun. His former clients had put him in prison instead of paying him for a job well done. He’s furious, he’s skilled, he’s got mean weapons and an even meaner mustache. It’s nothing personal. It’s just business.

source

توسط funkhabari.ir