دانلود بازی Funko Fusion برای کامپیوتر

بازی Funko Fusion یک عنوان اکشن و ماجراجویی سوم شخص هیجان انگیز است که دنیای Funko Pop را زنده می‌کند. این بازی به گونه‌ای طراحی شده که نظر طرف‌داران کلکسیون‌های Funko و فیلم‌ها، سریال‌های تلویزیونی و بازی‌های محبوب را با ارائه تجربه‌ای منحصربه‌فرد که ترکیبی از کاوش، مبارزه و حل معما است، جلب کند. جذابیت اصلی Funko Fusion انتخاب متنوعی از جهان‌های مشهور است که همگی از فرنچایزهای معروفی مانند Jurassic World، Back to the Future، The Umbrella Academy، Five Nights at Freddy’s و بسیاری دیگر الهام گرفته‌اند و ترکیبی از آثار مختلف را ارائه خواهند کرد.

محیط‌های دقیق بازی مملو از شخصیت‌های قابل تشخیص و لحظاتی از هر سری محبوب است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا در مکان‌های که می‌شناسند و دوست دارند غوطه‌ور شوند. هر دنیا به گونه‌ای منحصربه‌فرد طراحی شده تا ماهیت فرنچایز خود را به تصویر بکشد و در عین حال جذابیت عجیب، پیچیده و اغراق‌آمیز Funko Pop را حفظ کند. یکی از ویژگی‌های کلیدی Funko Fusion فهرست گسترده آن با بیش از 60 آیتم کلکسیونی است. هر کدام از این آیتم‌ها نشان‌دهنده فرنچایز مورد علاقه طرف‌داران متفاوتی هستند. بازیکنان می‌توانند به عنوان شخصیت‌هایی مانند دکتر ایان مالکوم از دنیای ژوراسیک در مراحل بازی کنند.

هر کدام از شخصیت‌ها به توانایی‌ها و سلاح‌های خاص خود مجهز شده‌اند و سبک‌های گیم پلی متنوعی را به روی میز می‌آورند. برخی از شخصیت‌ها در نبرد عالی هستند، در حالی که برخی دیگر ممکن است برای حل پازل یا استفاده از ابزارهای خاص برای باز کردن قفل مناطق پنهان مناسب‌تر باشند. Funko Fusion هر دو حالت تک‌نفره و چند نفره مشارکتی را ارائه می‌دهد که بازیکنان می‌توانند با دوستان خود متحد شوند تا این جهان‌های مختلف را با هم کشف کنند. این بازی بیش از 20 دنیای دوست داشتنی را گرد هم می‌آورد و بازیکنان می‌توانند صحنه‌های نمادین را زنده کنند یا با شخصیت‌هایی از جهان‌های مختلف را کنترل کنند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Lego Bricktales و LEGO Brawls را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Funko Fusion برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-4790K or AMD Ryzen 5 1500X
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti or AMD Radeon RX 470
Storage: 40 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-9700K or AMD Ryzen 5 5600
Memory: 16 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce RTX 3060 or AMD Radeon RX 6600 XT
Storage: 40 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Funko Fusion is a third-person action game that’s all about celebrating fandom. Play with some of your favorite characters from across TV, movies, games, and comics, and explore handcrafted worlds inspired by Jurassic World, Back to the Future, JAWS, The Thing, Chucky, Battlestar Galactica, Hot Fuzz, The Umbrella Academy, Five Nights at Freddy’s, Masters of the Universe, Invincible, and many more!

source

توسط funkhabari.ir