جزئیات مربوط به زمان برداشته شدن امبارگوی Silent Hill 2 Remake و آغاز انتشار نقدها و نمرات آن مشخص شد.

 امبارگوی نقدها برای ریمیک بازی Silent Hill 2 کمتر از یک هفته دیگر، در روز جمعه، ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر)، ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران برداشته شود. این به معنای آن است که نظر منتقدان حدود چهار روز قبل از عرضه بازی در ۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهر) منتشر خواهد شد؛ بنابراین، طرفداران می‌توانند تا کمتر از یک هفته دیگر، منتظر شنیدن نظرات منتقدان در مورد بازگشت جیمز ساندرلند (James Sunderland) به شهر مرموز سایلنت هیل در جست‌وجوی پاسخ‌های مربوط به همسر متوفی خود، مری، باشند.

 علاوه بر این، انتظار می‌رود پیش‌دانلود Silent Hill 2 Remake در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر)، دو روز قبل از عرضه نسخه Deluxe آن در دسترس قرار بگیرد. اگرچه ممکن است در همان روز عرضه، به‌روزرسانی‌هایی نیز برای این بازی در جهت رفع باگ و مشکلات احتمالی منتشر شود. همچنین، عدد دقیقی برای حجم دانلود این بازی اعلام نشده است، ولی می‌دانیم که فضای موردنیاز برای نصب آن بالای ۵۰ گیگابایت خواهد بود.

 مدتی قبل، مدیر خلاق و طراح اصلی استودیوی Bloober Team، متئو لنارت (Mateusz Lenart)، فاش کرده بود که مدت‌زمان موردنیاز برای اتمام داستان به طور متوسط بین ۱۶ تا ۱۸ ساعت خواهد بود. برای مقایسه، عنوان اصلی به طور متوسط حدود ۸ ساعت گیم‌پلی به شما ارائه می‌داد. همچنین لنارت اضافه کرد کسانی که دوست دارند وقت خود را صرف کشف همه چیزهایی که تیم سازنده در بازی گذاشته و چیزهایی که برای بازیکنان پنهان کرده است، بگذرانند، بازی بیش از ۲۰ ساعت زمان خواهد برد. او همچنین تصریح کرد که New Game Plus و تمام پایان‌های مختلف را در این مدت‌ زمان تخمینی در نظر نمی‌گیرد.

source

توسط funkhabari.ir