نینتندو تا ۳۱ مارس سال آینده کنسول بعدی خود را معرفی خواهد کرد. تمامی اطلاعاتی که از کنسول بعدی نینتندو شنیده‌ایم، از منابع داخلی و شایعات به دست رسیده‌اند. همچنین، به‌نظر می‌رسد که سوییچ ۲ از لحاظ قدرت مشابه با کنسول‌های نسل هشتم سونی و مایکروسافت باشد.

نینتندو این موضوع را درک کرده و به همین دلیل است که تمایلی به شرکت در جنگ‌های به اصطلاح “کنسولی” ندارد.

کنسول‌های نینتندو محصولات کاملاً متفاوتی هستند. شیگرو میاموتو (Shigeru Miyamoto) در مصاحبه با فامیتسو در این باره توضیح داد:

نه تنها کارمندان، بلکه افرادی که نینتندو را برای نسل‌ها می‌شناسند، باید متوجه مفهوم نینتندو شده باشند. از این طریق می‌توانیم تمامی دارایی‌های تاریخی نینتندو را جمع‌آوری کنیم تا در ماهیت آن شفاف‌سازی صورت بگیرد. به همین طریق، من امیدوارم که نینتندو وارد جنگ‌های به اصطلاح کنسولی، که بر مشخصات و عمکلرد بالای سیستم متمرکز است، نشود (می‌خندد). نینتندو نه تنها در بازی‌ها، بلکه در فیلم‌ها و دیگر انواع سرگرمی‌، به تولید محصولات منحصربه‌فرد با ترکیب فناوری‌های پیشرفته ادامه خواهد داد. من این را فرصتی خارق‌العاده برای کمک به درک دیگران می‌دانستم.

خارج شدن از رقابت کنسولی موضوع ساده‌ای نیست، اما مشخصاً نینتندو مسیر متفاوتی را نسبت به سونی و مایکروسافت در پیش گرفته است.

source

توسط funkhabari.ir