هیدئو کوجیما به‌تازگی حالت عکاسی یا Photo Mode بازی Death Stranding 2 را در حاشیه نمایشگاه بازی توکیو به نمایش گذاشته است. کیفیت عکس‌ها در حدی است که ممکن است آن را با واقعیت اشتباه گرفت. این نشان می‌دهد که گرافیک بازی جدید به طرز قابل توجهی بهتر شده است و فراواقع‌گرایی به اوج خود رسیده است.

حالت عکاسی بازی Death Stranding هنگام انتشار، طرفداران زیادی پیدا کرد. بسیاری از عکاس‌های مجازی شروع به گردش در جهان وسیع و زیبای بازی کردند و تصاویر فوق‌العاده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند. بازی دوم اما واقع‌گرایی را به مرحله‌ای تازه رسانده و می‌توان تصاویری از کاراکترها و دنیای بازی تهیه کرد که با واقعیت تفاوت زیادی ندارند. حالت عکاسی Death Stranding 2 به‌شدت موردپسند طرفداران قرار گرفت و بسیاری از سطح جزئیات این بازی تعریف کردند.

فوتو مود بازی دث استرندینگ 2 بیشتر به «ویدیو مود» شباهت دارد. انیمیشن کاراکترها در فریم عکس ظاهر می‌شود و همچنین آنها می‌توانند ژست‌های بامزه و جذابی بگیرند که حالت انسانی به کاراکترها داده است. دیگر بازی‌ها تنها اجازه می‌دهند تا از همان صحنه و لحظه عکس گرفت و دیگر امکان تغییر ژست و تهیه‌ی یک عکس واقعی وجود ندارد. بازی دث استرندینگ 2 به‌نوعی واقعیت و خیال را ترکیب کرده و انگار که شما یک عکاس هستید و از کاراکترهای زیبای بازی عکس می‌گیرید.

حالت عکاسی Death Stranding 2

گرافیک بی‌نظیر بازی Death Stranding 2

جلوه‌های بصری Death Stranding 2 در عین حال کیفیت قابل توجهی دارند. این باعث شده تا با یکی از گرافیکی‌ترین بازی‌های ممکن روبه‌‌رو باشیم. هیدئو کوجیما گفته است که به نظرات گیمرها و مخاطبان گوش داده و سعی کرده تا بازی جدید را به زیباترین حالت ممکن طراحی کند. کوجیما این بار سعی کرده تا استانداردهای تازه‌ای در حالت عکاسی ایجاد کند و کاری کند که بقیه‌ی بازی‌ها از او درس بگیرند.

عکاسی مجازی یکی از امور جدید است که گیمرهای زیادی را مشغول خود کرده است. بسیاری حتی به دید یک حرفه به آن نگاه می‌کنند و روزانه با تهیه‌ی تصاویر و اشتراک‌گذاری آنها، درآمد کسب می‌کنند. بازی Death Stranding 2 اما سلیقه‌ی هنری این افراد را به چالش می‌کشد و در نتیجه منتظر انتشار تصاویر بسیار زیبا در توییتر و اینستاگرام باشید. این اثر از کنسول PS5 Pro هم پشتیبانی می‌کند و بدون شک گرافیک آن معرکه خواهد بود.

تولید بازی دث استرندینگ 2 طبق برنامه پیش می‌رود. تاریخ انتشار اثر هنوز مشخص نیست، اما می‌دانیم که بازی در اواسط یا اواخر سال 2025 عرضه خواهد شد و تغییرات قابل توجهی هم نسبت به بازی اول دارد. نظر شما در مورد حالت عکاسی Death Stranding 2 چیست؟

منبع: Tech4Gamers

source

توسط funkhabari.ir