چیزی به عرضه یکی از موردانتظارترین بازی‌های سال 2024 یعنی ریمیک بازی Silent Hill 2 نمانده که به تازگی متوجه شدیم این پروژه پایان همکاری بلوبر تیم (Bloober Team) و کونامی (Konami) نخواهد بود. با تمام نمایش‌های گیم پلی و تریلرهای مختلف هنوز می‌توان به بازسازی بازی سایلنت هیل 2 امیدوار ماند و ببینیم این عنوان تا چه حد می‌تواند انتظارات طرفداران خودش را برآورده کند. با این حال کونامی از تمامی روند پروژه بازسازی سایلنت هیل 2 رضایت کامل دارد و در آینده با تیم بلوبر به سراغ پروژه‌های دیگری خواهد رفت.

پیوتر بابینو (Piotr Babieno)، مدیرعامل بلوبر تیم در طی مصاحبه‌ای با رسانه لهستانی Bankier اعلام کرد که این استودیو علاوه بر این پروژه، همکاری‌های دیگری با شرکت کونامی خواهد داشت. این اطلاعات نشان می‌دهد که در آینده این دو استودیو با همکاری یکدیگر به سراغ بازسازی عناوین دیگر سایلنت هیل یا ساخت آثاری کاملا جدید خواهند رفت. برخی از طرفداران هنوز منتظر تماشای تلاش‌های تیم بلوبر و کونامی در بازسازی یکی از بهترین و ترسناک‌ترین بازی‌های تاریخ صنعت گیم هستند. حالا با این اخبار به نظر می‌رسد که اینقدر همکاری این دو استودیو با یکدیگر قوی و محکم بوده که آن‌ها به دنبال ساخت پروژه‌های دیگری در آینده هستند.

ریمیک Silent Hill 2 کونامی

همکاری بلوبر تیم و کونامی ادامه خواهد داشت

ماسیج گلامب، تهیه‌کننده ریمیک بازی Silent Hill 2 در طی مصاحبه‌ای در سال گذشته در پاسخ به سوال اینکه عناوین دیگری از مجموعه سایلنت هیل ساخته خواهد شد یا خیر، پاسخ داد که :«هنوز باید منتظر بمانیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، با این حال به نظر من هرگز نباید بگویید هرگز.»

در حال حاضر پروژه‌های مختلفی از مجموعه بازی سایلنت هیل در حال ساخت است که در طی ماه‌های آینده باید اطلاعات جدید از آن به دستمان برسد. با این حال تنها دو هفته به عرضه بازسازی سایلنت هیل 2 باقی مانده و باید ببینیم این عنوان در چه قامتی قرار می‌گیرد. در حال حاضر تمامی طرفداران منتظر انتشار این اثر در تاریخ 17 مهر 1403 (8 اکتبر 2024) برای پلتفرم‌های کامپیوتر و پلی استیشن 5 هستند.  البته ناگفته نماند که اخیرا اعلام شده ریمیک بازی سایلنت هیل 2 حداقل به مدت یکسال در انحصار پلی استیشن خواهد ماند. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا بازسازی سایلنت هیل 2 با موفقیت روبرو خواهد شد یا خیر؟

منبع: Gamingbolt

source

توسط funkhabari.ir