کارگردان عنوان Dying Light: The Beast، آقای تایمون اسمکتالا (Tymon Smektala)، در مورد بستهالحاقیای صحبت میکند، که تبدیل به یک عنوان مستقل شد.
پروژۀ Dying Light: The Beast شاید در ابتدا به عنوان یک DLC کلید خورده باشد، اما رشد کرده و تبدیل به عنوانی مستقل شد. کارگردان این عنوان، تایمون اسمکتالا، به مجله Play گفت این پروژه استودیوی Techland را تشویق کرد تا دوباره روی سری Dying Light کار کند.
بازگرداندن قهرمان اصلی این سری، کایل کرین، برای یک ماجراجویی تقریبا ۲۰ ساعته، پروژه رویایی کارگردان هنری آن، خانم کتزینا تمکا (Katarzyna Tamcka)، است. او میگوید که میخواهد روی پروژه تمرکز کند و تجربهای غوطهورانه ارائه دهد. برنامه این بود که این پروژه بستهالحاقی دوم عنوان Dying Light 2 باشد، اما یک اثر مستقل شد و این تصمیم راحت نبوده است.
اسمکتالا میگوید که پس از کنار گذاشتن صداپیشه اصلی کایل کرین، کریگ اسمیت (Craig Smith)، همه به شدت آشفته بودند. زیرا تکاپو برای DLC بالا رفت. طبق گفته اسمکتالا، در هفته دوم توسعه، تیم به سرعت متوجه شد که دامنه این پروژه بزرگتر و بزرگتر میشود، تا جایی که برخی از اعضای تیم میگفتند: «این دیگر یک DLC نیست». خوشبختانه، استودیوی Techland توانست آن را به چیزی بزرگتر تبدیل کند، تا جایی که کایل کرین دوباره به این سری بازگشت.
حالا با تبدیل شدن Dying Light: The Beast به یک ماجراجویی جذاب، تیم یک بار دیگر برای کار روی این مجموعه حاضر شده است. اسمکتالا تایید میکند که ما تشویق شدیم تا دوباره روی این سری کار کنیم. کارگردان حتی اشاره کرده است که بازیهای کوتاه احتمالاً بخشی از آینده این صنعت باشند و در آینده شاهد تیمهای توسعه کوچکتر و چرخههای توسعه کوتاهتر خواهیم بود.
Dying Light: The Beast در سال ۲۰۲۵ برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد.
source