تقریباً همه بازیکنان حداقل به یکی از عناوین نقش‌آفرینی Bethesda علاقه‌مند هستند. از Fallout گرفته تا Starfield تا The Elder Scrolls، این شرکت در خلق بازی‌هایی بزرگ که ساعت‌ها کاوش و ماجراجویی را پیش روی طرفداران قرار می‌دهند، شناخته شده است. با این حال، حجم این بازی‌ها می‌تواند برای برخی طاقت‌فرسا باشد. تاد هاوارد در مصاحبه اخیر خود به این موضوع اشاره کرد که چرا بازی های Bethesda بسیار عظیم هستند.

با گذشت سال‌ها، عناوین استودیوی بازی‌سازی Bethesda به طور فزاینده‌ای جاه‌طلبانه و وسیع شده‌اند. در سال ۲۰۱۱، Skyrim مشهور منتشر شد که بازیکنان می‌توانند صدها ساعت در دنیای وسیع آن غرق شوند. Fallout 4، یکی از بزرگ‌ترین عناوین پساآخرالزمانی، توجه جهانی را به خود جلب کرد و به پرفروش‌ترین عنوان فرنچایز تبدیل شد.

پس از سال‌ها توسعه، استودیوی مذکور Starfield را در سال ۲۰۲۳ عرضه کرد که یک جهان وسیع با ۱۰۰۰ سیاره را برای اکتشاف شامل می‌شد.

بسیاری استدلال می‌کنند که وسیع بودن بازی‌ها لزوماً به این معنی نیست که عناوین بهتری هستند. همان‌طور که تاد هاوارد باور دارد، ایجاد چنین جهان‌های عظیمی همیشه جوابگو نیست:

ما محتوای کمی را از بازی‌های خود حذف می‌کنیم، برای همین تا این حد عظیم به‌نظر می‌رسند. البته، تیم با خلاقیت خود در ساخت بازی‌ها در این امر دخیل است. مطمئناً تنها من چنین باوری ندارم و فکر می‌کنم به همین دلیل خاص هستند.

این یک تلاش تیمی است و به نظر می‌رسد خصیصه استودیوی Bethesda چنین مواردی را در بر گرفته باشد. حتی اگر محتوای زیادی از Fallout 4 حذف شد، استودیو از کوتاه کردن محتوا استقبال نمی‌کند و اغلب، هر چیزی که حذف شود بعداً اضافه می‌شود.

Starfield ممکن بود فوق‌العاده وسیع باشد، اما استودیو برای پر کردن این فضا با چالش‌هایی روبه‌رو بود. یکی از انتقادات مهم وارد بر بازی، تکراری بودن بسیاری از مکان‌ها و دشمنان و قرارگیری لوت در صندوق‌های مشابه است.

پیش‌بینی می شود که هر دو عنوان The Elder Scrolls VI و Fallout 5 بزرگترین ورودی‌های فرنچایز خود باشند.

source

توسط funkhabari.ir