طبق اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد که یکی از عوامل سازنده Risk of Rain در حال حاضر روی بازی Deadlock کار می‌کند.

تقریباً یک ماه پس از اینکه استودیوی سازنده بازی Risk of Rain یعنی Hopoo Games اعلام کرد که به Valve می‌پیوندد، موسس اصلی این استودیو فاش کرد که به طور خاص روی Deadlock کار خواهد کرد. این خبر توسط Deadlock Intel یکی از منابع معتبر در رابطه با این بازی در دسترس قرار گرفته است.

اولین بار در تاریخ ۱۳ شهریور بود که هوپو گیمز اعلام کرد اکثر اعضای تیم از جمله «دانکن درموند» و «پال مورس» خالقان سری بازی Risk of Rain به Valve ملحق شده‌اند و بازی پیش روی آن‌ها با کد رمز Snail هم در همین تاریخ کنسل شد. دراموند موسسس این استودیو در کنار پال مورس، سری محبوب Risk of Rain را با کمک هم خلق کردند. مالکیت این سری بازی اخیرا به ناشر آن یعنی Gearbox رسیده است.

فعلا مشخص نیست که آیا مورس و باقی اعضای تیم روی Deadlock کار می‌کنند یا مشغول پروژه دیگری هستند. اسناد دادگاه نشان می‌دهد که شرکت Valve در سال ۲۰۲۱ نزدیک به ۳۳۶ کارمند داشته است که نیمی از آن‌ها روی توسعه و پشتیبانی از بازی‌ها مشغول بودند.

مهارت تیم هوپو در ساخت بازی‌های تیراندازی سوم شخص اثبات شده بوده و قطعا تجربه این تیم در روند توسعه Deadlock کاملاً مناسب است. باید دید که در نهایت نتیجه همکاری این تیم با ولو چه خواهد بود.

source

توسط funkhabari.ir