آزمون ریاضی با محاسبه منطقی: این معمای ریاضی را حل کنید: اگر 7+1=687، 8+7=11556، 9+3=61227، پس 1+10=؟ حل بازی های فکری منطقی یک راه عالی برای فعال کردن سلول های مغز تنبل شما است و درست مانند پازل ها، بازی های فکری سرگرم کننده هستند و در عین حال شامل تفکر جدی هستند. مغز خود را برای چنین ماجراجویی آماده کنید، همانطور که در این مقاله یک بازی فکری ریاضی را داریم.

همانطور که از نام آن پیداست، بازی های فکری پازل هایی هستند که برای آزار دادن مغز شما با فعال کردن سلول های آن برای حل آنها ایجاد می شوند. بازی های فکری بدیهی است که نوعی پازل است که شامل تفکر جانبی برای حل است. حل پازل همیشه سرگرم کننده است، اینطور نیست؟ بازی های فکری هم همینطور. شما باید همیشه با سوالی که در ذهن دارید به روش های مختلف فکر کنید. هنگام حل بازی های فکری، حواس پرتی ها مخالفان اصلی هستند.

بازی های فکری علاوه بر بهبود مهارت های تفکر تحلیلی شما بهترین منبع آرامش هستند. همچنین، ثابت شده است که این بازی‌های فکری با تمرین در فواصل زمانی منظم، حافظه شما را تقویت می‌کنند. پس این معمای ریاضی را حل کنید: اگر 7+1=687، 8+7=11556، 9+3=61227، پس 1+10=؟

آزمون ریاضی با محاسبه منطقی

همه سوالات چالش برانگیز بازی فکری نیستند، اما همه بازی های فکری به وضوح سرگرم کننده و چالش برانگیز هستند. در اینجا به سراغ یکی از این سوالات فکری می رویم! معماهای ریاضی بیشتر شامل جمع، تفریق، تقسیم یا ضرب هستند و براساس چهار فرآیند اصلی مسئله ریاضی تشکیل شده اند. اما در آزمون ریاضی با محاسبه منطقی شما با عبارت های منطقی مواجه هستید: دنبال کردن توالی صحیح این عبارات به ما راه حل دقیقی برای سوال ما می دهد.

این سوال به شما امکان می دهد تحلیلی فکر کنید و در جستجوی همه راه های ممکن برای یافتن راه حل آن باشید. اگرچه پیچیده به نظر می رسد، اما زمانی که راه دقیق حل آن را پیدا کنید بسیار آسان است. شادی و غروری که بعد از حل هر یک از این عبارات ریاضی احساس می کنید قابل مقایسه نیست. اما اگر نتوانستید این بازی فکری را حل کنید، بخش بعدی را بررسی کنید تا پاسخ را دریافت کنید. عبارت ریاضی در تصویر زیر قابل مشاهده است:

اگر 7+1=687، 8+7=11556، 9+3=61227 پس 10+1=؟

آزمون ریاضی با محاسبه منطقی

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون ریاضی با محاسبه منطقی

مهیج ترین قسمت همه پازل ها یافتن راه حل آن است. آیا توانستید به پاسخ دست پیدا کنید. اگر هنوز به دنبال یافتن راه حل منطقی این آزمون هستید، بهتر است بیشتر فکر می کند و مغز خود را به فعالیت وادار کنید. اما اگر خسته شده اید می توانید به پاسخ مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون ریاضی با محاسبه منطقی: رقم اول در پاسخ تفاوت بین دو عدد، رقم دوم حاصل جمع و رقم آخر ضرب دو عدد است.

به عنوان مثال

7+1 = 687،

687 = 7-1، 7+1، 7×1

همین امر را می توان برای 10+1 اعمال کرد

10-1 = 9

10+1 = 11

10×1 = 10

پس جواب 91110 است.

آزمون ریاضی با محاسبه منطقی

پازل های ریاضی ممکن است در ابتدا چالش برانگیز به نظر برسند، اما وقتی راه حلی برای اولین پازل خود پیدا کنید، بیشتر از آن ها می خواهید. برای حل این نوع پازل نیازی نیست یک متخصص ریاضی باشید. تنها چیزی که نیاز دارید حداکثر تمرکز، تفکر خلاق و دانش کمی ریاضی است.

 

source

توسط funkhabari.ir