فرزاد فرزین که در 3 تیر 1360 متولد شد، بازیگر و خواننده ایرانی است که کار خود را در عرصه موسیقی از سال 1378 شروع کرد. او تا کنون 7 آلبوم موسیقی از خود منتشر کرده که با استقبال خوبی از سوی اهالی موسیقی همراه شده است. از جمله معروف ترین این آلبوم ها می توان به شراره، شوک، شانس، شلیک، شخصی، شش و شانزلیزه اشاره نمود. فرزین در سالهای اخیر به حوزه بازیگری روی آورده و در فیلم های سینمایی معروفی همچون پسران آجری، کنسرت روی آب و آهنگ دونفره حضور داشته است. از جمله آثار معروف شبکه نمایش خانگی وی می توا…

فرزاد فرزین که در ۳ تیر ۱۳۶۰ متولد شد، بازیگر و خواننده ایرانی است که کار خود را در عرصه موسیقی از سال ۱۳۷۸ شروع کرد. او تا کنون ۷ آلبوم موسیقی از خود منتشر کرده که با استقبال خوبی از سوی اهالی موسیقی همراه شده است. از جمله معروف ترین این آلبوم ها می توان به شراره، شوک، شانس، شلیک، شخصی، شش و شانزلیزه اشاره نمود. فرزین در سالهای اخیر به حوزه بازیگری روی آورده و در فیلم های سینمایی معروفی همچون پسران آجری، کنسرت روی آب و آهنگ دونفره حضور داشته است. از جمله آثار معروف شبکه نمایش خانگی وی می توان به سریال مانکن، عاشقانه، ملکه گدایان و قطب شمال اشاره کرد.

حضور فرزاد فرزین در سریال قطب شمال

سریال قطب شمال که اولین تجربه سرمایه گذاری گروه بین المللی پارس پندار نهاد در حوزه فیلم سازی است، در سال ۱۴۰۲ جلوی دوربین رفت و در بهار و تابستان ۱۴۰۳ از پلتفرم فیلیمو پخش شد. کارگردانی این اثر بر عهده امین محمودی یکتا و تهیه کنندگی آن بر عهده اکبر تحویلیان است. فرزاد فرزین نقش اصلی داستان یعنی آرشام یکتا را بازی می کند. آرشام یکتا هویت جدید همایون منصوری است که ۱۲ پیش با خیانت رفقای صمیمی خود روبه رو شد و به زندان افتاد. او طی حادثه ای از زندان آزاد شده و حال به دنبال انتقام از دوستان قدیمی خود است. چالش هایی که آرشام در مسیر انتقام دارد، به جذابیت و هیجان سریال می افزاید.

از دیگر بازیگران این سریال می توان به امیر حسین فتحی، نازنین بیاتی، آناهیتا درگاهی، عباس جمشیدی، فرزاد حسنی، ماکان آریا پارسا، آتوسا کلانتری و … اشاره نمود. قطب شمال توانست با کمک بازیگران حرفه ای و داستان جذابی که داشت، نظر مخاطبان را به خود جلب نموده و به یکی از سریال های پرطرفدار در بهار و تابستان ۱۴۰۳ تبدیل شود.

همکاری های فرزاد فرزین و پارس پندار نهاد

قطب شمال – اولین سرمایه گذاری گروه بین المللی پارس پندار نهاد در حوزه فیلم سازی

گروه بین المللی پارس پندار نهاد با مدیریت دکتر ماکان آریا پارسا سرمایه گذار سریال قطب شمال است. این اولین سرمایه گذاری این گروه بین المللی در حوزه فیلم و سریال است. پارس پندار نهاد یک مجموعه گسترده با فعالیت‌های متنوع و کاربردی در کشور است که بیش از ۱۶ سال تجربه حضور در زمینه‌هایی مختلف آموزشی، کاریابی بین المللی، توسعه کسب و کارهای داخلی در بازارهای بین المللی و مواردی از این قبیل را در کارنامه خود دارد. از شرکت های زیر مجموعه پارس پندار نهاد می توان به موسسه حقوق دادگران حق و عدالت، دفتر مشاوره شغلی و کاریابی غیر دولتی راه پارسی کانادا، دفتر مشاوره و خدمات کارآفرینی پارسی نهاد، موسسه آموزش عالی فن پردازان و … اشاره نمود. لازم به ذکر است که بعضی از سکانس های سریال قطب شمال در شعبه زعفرانیه پارس پندار نهاد فیلم برداری شده است.

ماکان آریا پارسا و فرزاد فرزین

دکتر ماکان آریا پارسا در سمت مدیر عامل گروه بین المللی پارس پندار نهاد، در پروژه قطب شمال، هم به عنوان سرمایه گذار و هم بازیگر ایفای نقش کرده است. او در سریال قطب شمال نقش وکیل آرشام را ایفا می کند و به اعتقاد خیلی از منتقدان به خوبی از عهده آن برآمده است. آریا پارسا صدای دلنشین و جذابی نیز دارد و در کسوت یک خواننده آهنگ های موسیقی شنیدنی منتشر کرده که با استقبال خوبی از طرفداران موسیقی همراه شده است.

source

توسط funkhabari.ir