دانلود بازی Echo Point Nova برای کامپیوتر

بازی Echo Point Nova یک شوتر اول شخص جهان باز هیجان انگیز است که اکشن را با کاوش‌های گسترده در یک محیط علمی تخیلی خیره کننده ترکیب می‌کند. بازیکنان نقش یک کاوشگر را بر عهده می‌گیرند که در یک سیاره بیگانه متخاصم سرگردان شده است و مزدوران مجهز به فناوری باستانی و قدرتمند در آن سلطنت می‌کنند. این روایت زمینه را برای ترکیبی پویا از نبردهای سریع، اکتشاف همه‌جانبه و گزینه‌های شخصی سازی غنی فراهم می‌کند. چه به صورت انفرادی و چه در حالت کوآپ 4 نفره، Echo Point Nova زمین بازی وسیعی را برای بازیکنان فراهم می‌کند تا در فعالیت‌های مختلف و هیجان انگیز شرکت کنند.

یکی از نقاط قوت اصلی بازی در طراحی جهان باز آن نهفته است که بازیکنان را دعوت می‌کند تا با سرعت خاص خود، مناظر بیگانه گسترده را کشف کنند. جهان مملو از محیط‌های متنوع است. از بیابان‌های خشک و جنگل‌های انبوه گرفته تا خرابه‌های اسرارآمیز که هر کدام دارای دشمنان، اسرار و آیتم‌های قدرتمند منحصربه‌فردی هستند. بازیکنان می‌توانند آزادانه در سیاره پرسه بزنند، قدرت‌های مخفی و آثار باستانی را که توانایی‌های آن‌ها را افزایش می‌دهد، کشف کنند و لایه‌ای از پیشرفت RPG را در بازی ببینند. مبارزات در Echo Point Nova سریع و بسیار قابل تنظیم بوده و بر حرکت روان و استراتژی بازیکن محور تأکید دارد.

یکی از نکات برجسته تجربه مبارزاتی، باس‌های حماسی است. بازیکنان در برابر دشمنان بزرگ قرار می‌گیرند که هر کدام به تاکتیک‌های منحصربه‌فرد و استفاده سنگین از مکانیک‌های حرکتی، مانند گرپل هوک و هاوربرد نیاز دارند. این باس‌فایت‌ها چند مرحله‌ای، شدید هستند و اغلب به بازیکنان با قدرت‌های جدید یا ابزار پاداش می‌دهند. Echo Point Nova به عنوان یک شوتر اول شخص بسیار جذاب که هم اکشن هیجان انگیز و هم کاوش عمیق را ارائه می‌دهد متمایز است. این بازی با دنیای باز گسترده، گزینه‌های شخصی‌سازی غنی، و نبردهای حماسی باس، به گونه‌ای ساخته شده که تجربه‌ای دائماً در حال تکامل را ارائه دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Wild Bastards و Son and Bone را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Echo Point Nova برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Quad-Core 64-bit Intel or AMD processor
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA 1050 or equivalent
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

From the team that brought you Severed Steel, dive into a vast open-world FPS designed for both solo and 4-player cooperative play! You play as an explorer with exceptional combat skills who crash-lands on a mysterious planet. This planet is dominated by a ruthless mercenary force exploiting ancient technology to craft devastating weapons. Pursue the main quest to dismantle their operations, or explore the world at your own pace!

source

توسط funkhabari.ir