Team Asobi می‌گوید در حالی که «تقریبا ۱۰۰٪» پرطرفدارترین شخصیت‌های نمادین سونی را به Astro Bot آورده، اظهار نظر در مورد اینکه چرا شخصیت‌های Square Enix حضور ندارند، برایش مشکل است.

Nicolas Doucet، رئیس استودیوی تیم آسوبی، در گفتگو با استفان توتیلو گفت که علیرغم امید داشتند «شاید نیمی» از شخصیت‌هایی که تیم برای استفاده از آن‌ها در بازی به شرکت مربوطه پیشنهاد داد، در نهایت راه پیدا کنند، اکثر شریک‌ها فقط دست خود را بالا بردند و گفتند: «مطمئنا».

با این حال، همه شخصیت‌ها نتوانستند وارد این فهرست شوند. وقتی از او پرسیده شد که چرا مثلا Cloud از بازی Final Fantasy 7 حضور ندارد – یا در واقع، هر کاراکتری از Nier یا Kingdom Hearts – به سادگی گفت:

نظر دادن در مورد [چرا اسکوئر انیکس هیچ حضوری را تاییدی نکرد] دشوار است. ما واقعا به انتخاب هر ناشر احترام می‌گذاریم.

Astro Bot

داوست با اذعان به تعادل ظریف بین کاراکترهای در دسترس که تقریبا همه بازیکنان آن را تشخیص می‌دهند و برخی شخصیت‌های خاص که ممکن است افراد کمتری به خاطر بسپارند، گفت تیم پذیرفت که «در آن مرحله، شما با افراد کمتری صحبت می‌کنید»، اما می‌خواست تعداد بیشتری شخصیت‌های مبهم را بیاورد. زیرا بازیکنانی که آن‌ها را می‌شناسند «ممکن است بهترین خاطرات را داشته باشند».

سونی و Team Asobi اخیرا اولین نگاه به بسته الحاقی جدید و رایگان Astro Bot را نشان دادند. این DLC شامل پنج مرحله اسپیدران جدید و همچنین ۱۰ ربات جدید برای نجات دادن است. در حالی که سازندگان همه آن‌ها را فاش نکرده‌اند، نگاهی به نسخه رباتی Stellar Blade’s Eve و Helldiver داشتیم.

source

توسط funkhabari.ir