شهرام پورصفی یا کیوان رنجبر یا مهدی رضایی کیست بیوگرافی و ماجرای جایزه آمریکا برای دستگیری او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

شهرام پورصفی (کیوان رنجبر) کیست

شهرام صفی پور یا کیوان رنجبر نامی است که آمریکا اعلام کرده برای دستگیری اش ۲۰ میلیون دلار جایزه تعیین کرده است در حالی که معلوم نیست این شخص کیست و کجا زندگی می‌کند وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا مدعی شده که کیوان رنجبر یا شهرام پورصفی اقدام به طراحی ترور جان بولتون مشاور امنیتی ملی ایالات متحده آمریکا در دوران دونالد ترامپ کرده است و به همین دلیل تحت تعقیب قرار گرفته و اعلام کرده هر کسی بتواند او را پیدا کند ۲۰ میلیون دلار جایزه دریافت خواهد کرد.

شهرام پورصفی کیست بیوگرافی و ماجرای جایزه آمریکا +عکس

بیوگرافی شهرام پورصفی

شهرام صفی پور یا کیوان رنجبر نامی است که آمریکا اعلام کرده برای دستگیری اش ۲۰ میلیون دلار جایزه تعیین کرده است

اسرائیل و سازمان جاسوسی موساد نیز از سال ۲۰۱۳ برای دستگیری این شخص اقدام کرده اما هیچگاه نتوانسته که سرنخی از او پیدا کند همین باعث شده که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی مدعی شوند که اصلاً چنین شخصیتی وجود خارجی ندارد و آمریکا و اسرائیل به دنبال یک شخصیت فرضی هستند برخی از کاربران نیز مدعی هستند که آمریکا و اسرائیل می‌خواهند طرح‌های ترور در این کشور را به ایرانی‌ها اتهام بزنند.

در بیانیه‌ای که وزارت امور خارجه روز پنج‌شنبه ۵ مهر منتشر کرد آمده است که شهرام پورصفی متهم است که از اکتبر ۲۰۲۱ تا آوریل ۲۰۲۲ تلاش کرده است تا افرادی را در ایالات متحده برای قتل جان بولتون در ازای ۳۰۰ هزار دلار استخدام کند

source

توسط funkhabari.ir