بازی Synduality: Echo of Ada، که توسط شرکت Bandai Namco توسعه یافته، پس از چندین تأخیر، سرانجام تاریخ انتشار خود را دریافت کرد. این عنوان بقا قرار است در تاریخ ۴ آبان(۲۳ ژانویه ۲۰۲۵) برای کنسول پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و پی‌سی عرضه شود. قیمت بازی ۳۹.۹۹ دلار تعیین شده است و پیش‌خریدکنندگان علاوه بر مزایای دیگر، هفت روز دسترسی زودتر به بازی را نیز دریافت می‌کنند. در ادامه با خبر انتشار بازی Synduality: Echo of Ada، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست انتشار بازی Synduality: Echo of Ada

بازی Synduality: Echo of Ada در یک دنیای پساآخرالزمانی جریان دارد و بازیکنان در آن باید به سطح زمین بروند تا کریستال‌های AO را جمع‌آوری کنند. برای این کار، آن‌ها از ماشین‌های مکانیکی به نام Cradlecoffin استفاده می‌کنند که همراه با یک Magus که نقش راهنمای هوش مصنوعی را دارد، به بازیکنان کمک می‌کنند. این Magus می‌تواند به بازیکنان در جمع‌آوری منابع کمک کند، اما جالب‌تر این است که بازیکنان می‌توانند با هم همکاری کنند یا حتی به یکدیگر خیانت کنند و رقیب شوند.

این بازی علاوه بر نسخه استاندارد، دو نسخه Deluxe و Ultimate نیز دارد. نسخه Deluxe با قیمت ۶۹.۹۹ دلار شامل بازی اصلی، Deluxe Drifter Pass، یک لباس مخصوص برای Magus و یک بلیط برای تغییر ظاهر و سیستم آن است. نسخه Ultimate که ۹۹.۹۹ دلار قیمت دارد، شامل Ultimate Drifter Pass، یک بلیط برای باز کردن Magus به نام Mystere (بر اساس انیمه آینده)، دو لباس و یک بلیط تغییر ظاهر می‌شود. برای کسانی که بازی را پیش‌خرید کنند، دسترسی زودهنگام به بازی از تاریخ ۲۷ مهر(۱۶ ژانویه ۲۰۲۵) امکان‌پذیر خواهد بود.

این دسترسی زودتر به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا یک هفته پیش از عرضه رسمی به بازی وارد شوند و از تجربیات ابتدایی آن لذت ببرند. با نزدیک شدن به زمان عرضه، اطلاعات بیشتر و تریلرهای جدیدتری از این بازی منتشر خواهد شد که طرفداران می‌توانند برای آشنایی با گیم‌پلی و شخصیت‌های مختلف بازی از آن‌ها بهره ببرند. بازی Synduality: Echo of Ada به دلیل ویژگی‌های منحصر به فردش، مانند سفارشی‌سازی Cradlecoffin‌ها و همکاری یا رقابت میان بازیکنان، به عنوان یکی از عناوین برجسته در سبک بقا و مبارزات آنلاین شناخته می‌شود.

این بود از خبر انتشار بازی Synduality: Echo of Ada. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این بازی چیست؟

علی کبریایی طبری

از بچگی عاشق این بودم ویدیو گیم بازی کنم و درباره آن با دوستانم صحبت کنم؛ حالا فرصت این رو دارم با دوستان بیشتری صحبت کنم.

source

توسط funkhabari.ir