بازی Football Manager 25 طبق اعلام استودیو سازنده روز 26 نوامبر برابر با 6 آذر به‌طور رسمی برای کامپیوتر، ایکس‌باکس و پلی‌استیشن 5 منتشر خواهد شد. بازی مدیریت فوتبال 25 با تغییرات بسیار مهمی در راه است و این اثر قرار بود زودتر منتشر شود، اما دستخوش تأخیر و تعویق شد. گفتنی است نسخه ویژه نینتندو سوییچ قرار است روز سوم دسامبر برابر با سیزدهم آذر منتشر شود.

بازی فوتبال منیجر 25 با دو تغییر بزرگ منتشر خواهد شد. اولی کوچ به موتور Unity است که اجازه‌ی طراحی یک رابط کاربری جدید و تغییر سیستم‌های گیم‌پلی را داده است. البته نسخه موبایل این بازی که در انحصار نتفلیکس است از چنین ویژگی بی‌بهره خواهد بود و با یک موتور بازی‌سازی متفاوت ساخته شده است. دومین تغییر مهم نیز افزودن فوتبال بانوان است و می‌توان برای اولین بار کنترل یک باشگاه فوتبال زنان را به دست گرفت.

تغییرات مهمی در رابط کاربری بازی مدیریت فوتبال جدید پدید آمده است. استودیو Sports Interactive با دست باز سراغ این اثر رفته و آن را طبق نظر بازی‌کنان تغییر داده است. شبیه‌سازی مسابقات دقیق‌تر شده است و می‌توان از صفر تا صد یک مسابقه را هم تماشا کرد. کنترل بازی ساده‌تر شده و بخش مربوط به شبکه‌های اجتماعی حذف شده است. میز کاری سرمربی نیز طبق بازخوردها بازطراحی شده و در نهایت یک بازی جمع و جورتر با طراحی بهتر منتشر خواهد شد. مهم‌ترین تغییر اما افزودن لایسنس لیگ جزیره است و می‌توان از تیم‌های واقعی و استادیوم‌های اصلی برای اولین بار استفاده کرد.

تاریخ انتشار بازی Football Manager 25

مدیر استودیو اسپورتس اینتراکتیو، بازی Football Manager 25 را یک دستاورد تمام‌عیار می‌داند و معتقد است که نتیجه‌ی زحمات چندین ساله آنها برای تغییر کلی بازی و بازطراحی این مجموعه به ثمر نشسته است. این اثر قرار بود شهریور امسال منتشر شود، اما به دلیل نیاز به پولیش و رفع باگ‌ها و بهینه‌سازی تأخیر خورد. تاریخ انتشار نهایی بازی امروز اعلام شد و اگر کنسول‌گیمر یا پی‌سی گیمر هستید، می‌توانید روز 6 آذر شروع به تجربه بازی کنید. نسخه موبایل هم همان روز منتشر خواهد شد. نسخه سوییچ اما روز سیزدهم آذر در دسترس قرار می‌گیرد.

افرادی که بازی فوتبال منیجر 25 را پیش‌خرید کنند، می‌توانند از ده درصد تخفیف شرکت سگا استفاده کنند. پیش‌فروش نسخه کامپیوتر شروع شده است و کنسول گیمرها باید چند روزی بیشتر منتظر بمانند. احتمال انتشار بازی از طریق سرویس گیم پس هم وجود دارد، اما فعلاً خبری از این نسخه نیست.

منبع: Gematsu

source

توسط funkhabari.ir