دانلود بازی Warhammer 40000 Rogue Trader Void Shadows برای کامپیوتر

بازی Warhammer 40000 Rogue Trader Void Shadows یک بسته الحاقی برای بازی Warhammer 40000 Rogue Trader است که در دنیای تاریک Warhammer 40k اتفاق می‌افتد. این اولین DLC برای این بازی، 15 ساعت گیم پلی اضافی را ارائه می دهد که به طور یکپارچه در کمپین اصلی بازی اصلی بافته شده است. این بسته الحاقی با معرفی محتوای جدید متمرکز بر یک تهدید داخلی خطرناک، روایت را عمیق‌تر می‌کند و به تجربه سفر فضایی در فضای خالی عظیم شما عمق می‌بخشد. داستان اصلی حول محور فرقه Genestealer می چرخد که یک تهدید بیگانه بوده و به خدمه شنا نفوذ کرده و آن ها را فاسد می کنند.

در استایل کلاسیک Warhammer 40k، ریسک‌های زیادی در بازی وجود داشته و جو مملو از تعلیق و دسیسه است. فرقه Genestealer به دلیل توانایی‌اش در انتشار مانند یک ویروس بدنام است و افراد را به آرامی دست‌کاری می‌کند و آنها را به خدمتکاران وفادار Hive Mind تبدیل می‌کند. این امر باعث می‌شود که نبرد علیه فرقه نه فقط یک رویارویی فیزیکی، بلکه یک رویارویی ذهنی نیز باشد، زیرا شما سعی می‌کنید تشخیص دهید چه کسی از خدمه‌تان وفادار باقی می‌ماند. بر خلاف بسیاری از بازی‌های RPG دیگر که در آن‌ها کاوش اغلب در سیارات دوردست انجام می‌شود، بسیاری از اتفاقات در سفینه شما رخ می‌دهد.

بازیکنان باید هوشیار باشند، زیرا فساد همیشه آشکار نیست. فرقه Genestealer به دلیل توانایی خود برای پنهان شدن در معرض دید عموم شناخته شده است و اغلب خود را به عنوان یک خدمه به ظاهر بی خطر یا یک متحد قابل اعتماد پنهان می‌کند. این یک لایه از پارانویا و تنش را به گیم پلی وارد می‌کند، زیرا مرز بین دوست و دشمن به طور فزاینده‌ای محو می‌شود. Void Shadows همچنین محتوای جدید، از جمله مکان‌های اضافی برای کاوش در سفینه، مأموریت‌های جدید که به خط داستانی Genestealer گره می‌خورند و تجهیزات جدیدی که می‌توانند برای تقویت شخصیت‌های شما استفاده شوند را معرفی می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Warhammer 40000 Space Marine 2 و Warhammer 40000 Boltgun Forges Of Corruption را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Warhammer 40000 Rogue Trader Void Shadows برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Win10
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-4590T CPU @ 2.00GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX Vega 6 / Intel HD Graphics 630
DirectX: Version 11
Storage: 40 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Win10
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-6400 CPU @ 2.70GHz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 570 / NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti
DirectX: Version 11
Storage: 40 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

“Void Shadows” is the first DLC for Warhammer 40,000: Rogue Trader, offering a massive amount of content with about 15 hours of fresh gameplay and a new romanceable companion. Fully integrated into the game’s main story, this DLC will allow players to delve into the depths of their voidship first-hand in an enthralling new story that will pit them against an unfamiliar enemy trying to bring ruin to the von Valancius dynasty from within.

source

توسط funkhabari.ir