آزمون شناسایی آبمیوه بیشتر: شما چهار لیوان آب میوه دارید که هر کدام شکل لیوان متفاوتی دارند. آیا می توانید بگویید کدام لیوان آب بیشتری دارد؟ هر لیوان ویژگی های خاص خود را دارد، که در نگاه اول تعیین اینکه کدام یک حاوی آب میوه بیشتری است، چالش برانگیز است. این بازی فکری آزمون نهایی هوش ذهنی است – سوالی به ظاهر ساده که تنها 1 درصد از افراد با بهره هوشی نابغه می توانند آن را حل کنند.

با این بازی فکری ویروسی که اینترنت را تحت تأثیر قرار داده است، برای به چالش کشیدن قدرت مغز خود آماده شوید! اگر فکر می‌کنید که مهارت‌های مشاهده تیغ تیز و ضریب هوشی بالایی دارید، اکنون فرصتی برای اثبات آن است. این معمای پرطرفدار فقط یک چالش دیگر نیست، بلکه آزمونی واقعی برای دانش فیزیک، تفکر انتقادی و چابکی ذهنی شماست. فقط یک درصد برتر با ضریب هوشی بالای 140 می توانند این معما را حل کنند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی آبمیوه بیشتر همراه شوید.

آزمون شناسایی آبمیوه بیشتر

برای قبول چالش آماده اید؟ بیایید ببینیم آیا می‌توانید این معمای حیرت‌انگیز را حل کنید و به جمع نخبگان نابغه‌های با IQ بالا بپیوندید یا خیر! حتما شما هم با نگاه کردن به تصویر، پازل می پرسد: “کدام یک ا لیوان ها نوشیدنی بیشتری دارد؟” از نزدیک به شکل آنها نگاه کنید و در نظر بگیرید که چگونه شکل ممکن است بر ظرفیت آنها تأثیر بگذارد!

لیوان 1 بلند است و با تکه های یخ پر شده است. آیا ممکن است آب میوه بیشتری در خود داشته باشد؟

همان طور که مشاهده می کنید لیوان 2 در وسط پهن تر است اما در مقایسه با لیوان های دیگر کوتاه تر است.

لیوان آبمیوه شماره 3 شکل سنتی تری دارد، با ارتفاع متوسط ​​و بدنه پهن تر.

در تصویر می بینید که لیوان 4 بلند و باریک است و ظاهری براق دارد. ارتفاع آن ممکن است نشان دهنده ظرفیت بالاتر باشد.

آزمون شناسایی آبمیوه بیشتر

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی آبمیوه بیشتر

برای کسانی که هنوز به دنبال پاسخ هستند، نگران نباشند. پاسخ را در زیر ببینید. اما قبل از آن می توانید بیشتر بررسی کنید و لیوانی که حاوی آبمیوه بیشتری است را شناسایی کنید.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

با بررسی دقیق تر، شیشه 3 عریض تر است و به نظر می رسد ظرفیت بیشتری نسبت به شیشه های دیگر دارد، به خصوص شیشه 4 که بلندتر اما باریک تر است. ترکیب ارتفاع و عرض متعادل تر شیشه 3 نشان می دهد که در واقع مایع بیشتری را در خود نگه می دارد.

شناسایی لیوان با آبمیوه بیشتر

این پازل تصویری را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. آنها را به چالش بکشید تا بگویند کدام لیوان آب بیشتری را نگه می دارد!

 

امیدوارم از مطلب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

source

توسط funkhabari.ir