بازی Lords of the Fallen 2، دنباله‌ی بسیار مورد انتظار نسخه‌ اول که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد، قرار است در سال ۲۰۲۶ عرضه شود.

تیم توسعه‌دهنده بازی (Hexworks) قصد دارد با اضافه کردن عناصر تجاری بیشتر، به ویژه در طراحی بصری، این دنباله را برای جذب گروه وسیع‌تری از بازیکنان بهبود ببخشد.

بر اساس آخرین گزارش استراتژیک CI Games، ناشر بازی، Lords of the Fallen 2 با استفاده از موتور Unreal Engine 5 در حال توسعه است و رونمایی رسمی از آن برای سال ۲۰۲۵ به همراه یک «کمپین بازاریابی قوی» برنامه‌ریزی شده است. با این حال، باید توجه داشت که این برنامه‌ها اهداف داخلی هستند و ممکن است با پیشرفت روند توسعه تغییر کنند.

بازی Lords of the Fallen 2 در سال ۲۰۲۶ منتشر خواهد شد

یکی از اهداف کلیدی مطرح شده در گزارش این است که دسترسی‌پذیری بازی Lords of the Fallen 2 بهبود یابد و به این ترتیب، طرفداران بیشتری به بازی جذب شوند.

تیم توسعه قصد دارد با معرفی حالت‌های جدید و اجرای بهبودهای متنوع در گیم‌پلی به این هدف دست یابد. یکی از ویژگی‌های جدید بازی شامل یک سیستم «پیشرفت مشترک» کامل خواهد بود که بازیکنان می‌توانند در حالت همکاری (co-op) از آن بهره‌مند شوند، در حالی که یک حالت campaign اصلی تک‌نفره نیز در بازی وجود دارد.

یکی دیگر از جزئیات مهم فاش شده، مربوط به قرارداد انحصاری با شرکت Epic Games است. این بازی به صورت انحصاری در فروشگاه Epic Store برای PC عرضه خواهد شد.

با توجه به تمام اطلاعات ارائه شده، به نظر می‌رسد که بازی Lords of the Fallen 2 در مسیر موفقیت قرار دارد و احتمالا فروش بیشتری نسبت به نسخه اول خواهد داشت. طبق مستندات CI Games، بازی اول ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار نسخه فروخته است، و انتظار می‌رود که دنباله‌ی آن این رکورد را پشت سر بگذارد.

source

توسط funkhabari.ir