شرکت آناپورنا اینتراکتیو ماه گذشته با مشکل اساسی مواجه شد. اعضای اصلی دفتر نشر و توسعه بازی این شرکت به‌طور دسته‌جمعی استعفا دادند. فعالیت‌های این بخش به‌طور کامل متوقف شده است. این باعث شده تا بسیاری نگران پروژه‌های در حال توسعه همانند بازی جدید سایلنت هیل باشند. این شرکت با انتشار بیانیه‌ای به طرفداران اطمینان داد که توسعه بازی Silent Hill Townfall ادامه دارد و نیازی به نگرانی نیست.

جان مک‌کلن، کارگردان بازی جدید سایلنت هیل، شاغل در استودیو No Code، پیام‌ تازه‌ای برای طرفداران و جامعه‌ی کاربری منتشر کرد و نوشت: «یادم است که زمانی سایلنت هیل را با پلی‌استیشن 1 تجربه می‌کردم و از همان دوران به طرفداران این سری تبدیل شدم. کار روی این بازی همراه دوستانمان در آناپورنا، رؤیایی بود که به واقعیت پیوست. جای افتخار است که می‌توانیم شماره‌ی جدیدی برای این سری بسازیم و اثری اندکی متفاوت ارائه کنیم. سایلنت هیل همیشه منبع الهام آثار ما بوده است.»

کارگردان در ادامه افزود: «دو بازی قبلی ما یعنی Stories Untold و Observation هر دو آثاری ترسناک روان‌شناختی عمیق هستند و ما در استودیو همیشه روی خلق یک روایت و تجربه‌ای تمام عیار چه از لحاظ گیم دیزاین و چه از لحاظ صدا و تصویر و حتی رابط کاربری سخت تلاش می‌کنیم.» صحبت‌های وی نشان می‌دهد که توسعه بازی سایلنت هیل تاون‌فال در استودیویی جدا از آناپورنا اینتراکتیو پیش برده می‌شود و شرایط کاری آنها، تأثیری روی توسعه بازی نگذاشته است.

توسعه بازی Silent Hill Townfall

بازی Silent Hill Townfall پروژه‌ای متفاوت

مک‌کلن در ادامه افزود که می‌خواستند اطلاعات بیشتری از بازی جدید منتشر کنند، اما این اتفاق رخ نداد. در ادامه صفحه توییتر استودیو No Code و آناپورنا، پیام تازه‌ای برای طرفداران منتشر کردند: «به دلیل هرگونه نگرانی در مورد بازی Silent Hill Townfall عمیقاً عذرخواهی می‌کنیم. توسعه این بازی با همکاری کونامی، آناپورنا و استودیو نو کد ادامه دارد.» این بیانیه نشان داد که شرایط اخیر هیچ تأثیری روی توسعه بازی نگذاشته است و نباید نگران بود.

اطلاعات بسیار اندکی از بازی جدید سایلنت هیل تاون‌فال در دسترس است. می‌دانیم که با یک بازی فرعی روبه‌رو هستیم که مشابه یک سریال تلویزیونی ساخته شده است و کارگردان‌های مختلفی دارد. این تنها پروژه جدید این سری نیست. بازی Silent Hill f که شماره جدید و اثری تراز اول خواهد بود همچنان در دست توسعه است. هیچ اطلاعاتی از این بازی منتشر نشده است. کونامی هفته آینده ریمیک سایلنت هیل 2 را منتشر می‌کند و امیدوار است که بتواند این مجموعه را به اوج برگرداند.

منبع:‌ Wccftech

source

توسط funkhabari.ir