جزئیاتی از بازی Indiana Jones and the Great Circle، که توسط شرکت MachineGames توسعه داده شده است، در جریان استریم Tokyo Game Show ایکس‌باکس (از طریق IGN) به نمایش گذاشته شد. این جزئیات بخشی از گیم‌پلی بازی و دوبله ژاپنی آن را نشان می‌دهد. اگرچه جزئیات جدید زیادی از بازی ارائه نشد، اما نبردهای اول‌شخص، بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسند. بازیکنان می‌توانند مشاهده کنند که ایندی چگونه دشمنان خود را با مشت‌های سنگین و ضربات مختلف از پای در می‌آورد. در ادامه با خبر جزئیاتی از بازی Indiana Jones and the Great Circle، همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

فهرست بازی Indiana Jones and the Great Circle

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این نمایش، مکانیزم‌های پلتفرمینگ است. در بخش‌هایی از بازی، پلتفرمینگ اول‌شخص به شکلی روان به حالت سوم‌شخص تبدیل می‌شود، به‌ویژه زمانی که بازیکن با شلاق خود از میان خرابه‌ها تاب می‌خورد. این تغییر دیدگاه به جذابیت و تنوع در گیم‌پلی کمک می‌کند و باعث می‌شود بازیکنان در مکان‌های مختلف بازی تجربه متفاوتی داشته باشند.

بازی Indiana Jones and the Great Circle در بازه زمانی بین فیلم‌های Raiders of the Lost Ark و The Last Crusade روایت می‌شود و ایندی را درگیر بررسی پدیده‌ای مرموز به نام دایره بزرگ می‌کند. این ماجراجویی ایندی را به مکان‌های مختلفی از جمله هیمالیا، مصر و رم می‌برد. با اینکه اسلحه‌ها در بازی وجود دارند و بازیکنان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند، اما توسعه‌دهندگان تأکید کرده‌اند که تیراندازی تشویق نمی‌شود و بازیکنان باید بیشتر بر مبارزات تن‌به‌تن، مخفی‌کاری و هوشمندی برای مقابله با دشمنان تکیه کنند.

ایندی در این بازی از توانایی‌های متعددی برخوردار است که بازیکنان می‌توانند آن‌ها را آزاد کنند. این توانایی‌ها به بازیکنان کمک می‌کند تا محتوای اضافی بازی را در مکان‌هایی که قبلاً از آن‌ها عبور کرده‌اند پاکسازی کنند. این نوع طراحی بازیکنان را تشویق می‌کند که به مناطق قبلی بازگردند و چالش‌های جدیدی را تجربه کنند. بازی Indiana Jones and the Great Circle در تاریخ ۱۹ آذر(۹ دسامبر) برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس و پی‌سی منتشر خواهد شد. نسخه پلی‌استیشن ۵ این بازی نیز قرار است در بهار ۲۰۲۵ عرضه شود.

این بود از خبر جزئیاتی از بازی Indiana Jones and the Great Circle. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این بازی چیست؟

علی کبریایی طبری

از بچگی عاشق این بودم ویدیو گیم بازی کنم و درباره آن با دوستانم صحبت کنم؛ حالا فرصت این رو دارم با دوستان بیشتری صحبت کنم.

source

توسط funkhabari.ir